Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
çok tatlı olmus.güzel gözüküyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------

BU ARADA BENIM SİGORTA ATTI VE YEDEK OLANDA ÇATLAMIŞ.BU SİGORTANIN İSMİ NE OLARAK GEÇİYOR?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
oh oh çok güzel olmuş kırmızı yakışmış ama sırf kırmızı olunca elçikler beyaz olunca ayrı ayrı motordan ödünç alınmış gibi kalmış. kırmızının üstüne beyaz şerit yada bir iki yazı rakam ayarlasan daha hoş olur gibime geliyor. benim fikrim kırmızıya beyaz bişiler ayarla arkaya doğru siyah yerlerede kırmızı şeritle bütünleştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------

sigotanın aynısı ile uğraşma. oto elektiriçiden araba gigortası al, birde onların yuvasından al kapaklıları falanda var. şimdiki sigorta yerin kes at. yeni sigorta yuvasını tak. böylece ihtiyaç duydugunda her yerde bulursun.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Evet haklısın biraz öyle durdu.Aslında elcikleri beyaza boyamam biraz hata oldu ama onuda görünürlük açısından yaptım.Dediğin gibi kırmızının üstüne siyah bir yazı, sayı veya herhangi birşey durumu kurtarabilir.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Evet haklısın biraz öyle durdu.Aslında elcikleri beyaza boyamam biraz hata oldu ama onuda görünürlük açısından yaptım.Dediğin gibi kırmızının üstüne siyah bir yazı, sayı veya herhangi birşey durumu kurtarabilir.
şahsi kanaatim şu haliyle oynamaman ve birsürü Sticker İle motoru Donatman çok tatlı durur ;) ayrıca çok da dikkat çekici bi cruiserden farkın kalmaz dikkat çekme konusunda bilgin olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
oh oh çok güzel olmuş kırmızı yakışmış ama sırf kırmızı olunca elçikler beyaz olunca ayrı ayrı motordan ödünç alınmış gibi kalmış. kırmızının üstüne beyaz şerit yada bir iki yazı rakam ayarlasan daha hoş olur gibime geliyor. benim fikrim kırmızıya beyaz bişiler ayarla arkaya doğru siyah yerlerede kırmızı şeritle bütünleştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------

sigotanın aynısı ile uğraşma. oto elektiriçiden araba gigortası al, birde onların yuvasından al kapaklıları falanda var. şimdiki sigorta yerin kes at. yeni sigorta yuvasını tak. böylece ihtiyaç duydugunda her yerde bulursun.

teşekkürler mantıklı bir fikir.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
şahsi kanaatim şu haliyle oynamaman ve birsürü Sticker İle motoru Donatman çok tatlı durur ;) ayrıca çok da dikkat çekici bi cruiserden farkın kalmaz dikkat çekme konusunda bilgin olsun.

Sticker ile uğraşmakta ayrı bir dert :) Öyle dikkat çekip çekmemesi pek umrumda değil açıkcası ama stickerlar grenaj parça parça toplanmış gibi gözükmesini engeller :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sitikırları reklamcılarda isteye görede yaptıra bilirsin 3m in fosforlu malzemesınde yapıldımı gecelerı vuran ışık görünürlüğü artırır.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
133
soykan motordan anlarmsn yarın isin yoksa benim motora bi el atalm ufak tefek sıkıntıları var da
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Takımların varsa halledilmeyecek şey değil ama zincirin ya bollaşmış ya da yağsız kalmış.Seve seve yardım ederim.Nerede oturuyorsun
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
MERHABA ARKADAŞLAR ARANIZA YENİ KATILIYORUM :) İZMİRDEYİM KOYU BİR AS200 KULLANICISIYIM(1SENEDİR) YAKIN OLANLAR OLACAK ARKADAŞLAR İLE GÖRÜŞMEK İSTERİM BENİM CANAVAR BAYA YORULDU BU SEZON PAZARTESİ YENİ TANIŞTIĞIM Bİ USTA MAKİNAYI KOMPLE AÇICAK AMA YÜREĞİM BUNA ELVERMİYO İZMİRDE BİLDİĞİNİZ UZMAN BİR AS200 USTASI VARSA ONADA GÖTÜREBİLİRM TAVSİYELERİNİZİ BEKLİYORUM.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
şuan 7000km'de benim motor tabi benden önceki sahibinin motor sıfırlamasından sonra açıkçası bende bu yaz doğru düzgün bakım yapamadım neyse durum böyle sevgili soykan
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
133
soykan kardeşime burdan teşekkürlerimi tekrar sunuyorum.. saolsun beni kırmadı evime kadar geldi motorumla ilgilendi.. gerçek bir motorcu nasıldır örneğini gözlerimle görmüş oldum.. herhangi bi sıkıntın olunca bir tel kadar uzagındayım kardeşim..

birileride bi yerine kına yakar artık :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
yakın olsaydım bende katılmak isterdim sorun çözüldüyse ne mutlu sana darısı benim başıma artık :D kazasız belasız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst