Bugün Tay 200'üm, yabani bir beygir gibi can sıkıcı işler açtı başıma.
(Oysa motoru serileştirmiş, iyice açmış, esnetmiştim.Şu an 2000 km.de.)
Benzinlikteki çocuk,tazyikli suyla bir güzel yıkamış ben yokken.Yola çıkınca on km. sonra öksürür gibi yapıp tökezledi sendeledi vee stop etti.Dağın başı.Bujisine,bağlantılarına,her bir yerine baktım,bir türlü çalıştıramadım.
20 km uzaktaki bir servisten 'pırpır' getirttim,attık doğru servise.
Elektrik bağlantıları su yüzünden arıza yapıyor diye düşündük.Ama değil.Çünkü,dağ başında bir saat güneşin altıda zaten kurumuştu.
Hata şuymuş: Fabrika çıkışı marş motoru elektronik ortam bağlantıları kablo içinden zayıf veya kopuk!
Fabrikasyon hatası yani.
Yoksa ben, DAĞIN BAŞINDA KALACAK ADAM DEĞİLİMDİR!
Yuh fabrikasyona!

r:
Dün gece aynı sorunu bende yaşadım,
motor şu an kapıda duruyor, Şükürler olsun ki evime yaklaşmışken oldu,
yoksa gece vakti uğraş dur.
Ama geçen hafta motoru yıkatmıştım ondan sonra çalıştırmakta zorlanıyordum, ne yalan söylim aslında bi yerden bi şeyler beklemiyo değildim

bakalım yarın servis getiricem