Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
motor yakışıklı duruyor ama kuyruk gitmiş.
kendi adıma konyada bir tanıdıgım olupta önden bakbazsa okadar yolu gitmem.
çok başıma geldi fotodaki motorla satılan motorun ilgi ve alakası bazan sadece renginde uyuşuyor. ama yol yapıpda gittiyimde de başka bir motor alıp gelmiş oluyorum.
sanayi cevresınde çekilen fotolardan tırsarım. sanki ustası şukadar masrafı var demişte adam korkuyla oracıkta fotosunu çeki vermiş ilana koyu vermiş gibi duruyor.
adamın motoruna güveni yok tek kare ile işi bitirmeye çalışıyor. ön, arka ve sağlı sollu iki foto yoksa telefon bile etmem.
uzak dur derim.
paran cebinde dursun bulundugun yerdede güzel bir motor bulursun.
bir keresinde arkadaş antalyadan bir kawasaki klr 250 beyendi fotosu muazam güzel yakışıklı bir japon. arkadaş telden konuştu anlaştı hadi gidelim şunu alalım dedi. ben sanıyorum bir tanıdıgına baktırdı eveliyatında sonra iş bize kaldı. tek motorla gittik antalya ya sabah herifi bulduk motor dökülüyor. benim kendi çinlim bile o motorun yanında mersedes havasına girdi. dünya masraf yapmışız başka motor bulalımda eve boş gitmeyelim diye bakınmaya başladık. çok güzel bir honda xl denk geldi de onu aldık hemde daha ucuza. memlekete döndukten sonra karlı bir şekilde onu çıkardık elimizdende izmirden istediğimiz gibi bir kawa aldık sonunda. yani almaya giderken yapacagın masrafı ve aldıktan sonra yapacağın masrafı bir deyerlendir. konya yerine motor çeşidinin daha bol oldugu antalyaya yönel. helede birde tanıdık falan varsa önden o baksın. tatil yerlerinde kiralama şirketlerınden çıkan güzel motorlardan denk getirirsin. asyasıda denk gelir japonuda. yeterki paran cebinde olsun.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Konya'da arkadaşım var. Yarın göstercek motoru. Ona göre bende pazartesi gidip alacam inşallah.

Ama kafama takılan bu eksik parçaları bulabileceğim bi site var mı? ya da Asya'nın yetkili servislerinde satılır mı?

Asya'nın kendi sitesinde buldum ama plakalık hangisi çözemedim :)

http://www.asyamotorbayi.com/Liste/YedekParca.aspx

burdaki parçalardan hangisi almam gerekiyor. Arka stop duruyor mu bu motorda? resimden anlamadım ben.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
asya crossa dijital gösterge takabılırmıyız?
menşesi ve modeli ne olursa olsun her motora dijital gösterge takıla bilir.

Konya'da arkadaşım var. Yarın göstercek motoru. Ona göre bende pazartesi gidip alacam inşallah.

Ama kafama takılan bu eksik parçaları bulabileceğim bi site var mı? ya da Asya'nın yetkili servislerinde satılır mı?

Asya'nın kendi sitesinde buldum ama plakalık hangisi çözemedim :)

http://www.asyamotorbayi.com/Liste/YedekParca.aspx

burdaki parçalardan hangisi almam gerekiyor. Arka stop duruyor mu bu motorda? resimden anlamadım ben.

dostum sanırım modeli seçdikten sonra parça gurup adından b04 seçeceksin orada görünen
Stok Kodu Yedek Parça Adı Fiyat
AS200GY-2 B0401 IC GRNJ.ARKA CAMURLUK 10,95
AS200GY-2 B0403 RONDELA 6 0,20
AS200GY-2 B0405 ARKA STOP 50,73
AS200GY-2 B0414 PLAKA BAGLANTI ELEMANI 0,43
her birini alman gerekeçek ama fotolarını göremediğim için sinyalleri ilave etmen gerekecek. ortalama buradaki fiyata göre 80 lira masraf yapman gerekecek. birde 30 - 40 arka taşıyıcı ekle
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
47
Merhaba arkadaşlar,
2006 model 3250 km'de AS 200 GY-2 motosikleti tüm bakımları yapılmış, vergisi-muayenesi halledilmiş olarak 2100'e satmayı düşünüyorum. Şu anki haliyle (muayene yok, akü eskimiş, sabahları kick-startla çalışıyor sadece)1300'e veririm. km orijinal bu arada..

Bu arada hangi akü en uygunu olur, serviste mi taktırayım ne dersiniz?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
Merhaba arkadaşlar,
2006 model 3250 km'de AS 200 GY-2 motosikleti tüm bakımları yapılmış, vergisi-muayenesi halledilmiş olarak 2100'e satmayı düşünüyorum. Şu anki haliyle (muayene yok, akü eskimiş, sabahları kick-startla çalışıyor sadece)1300'e veririm. km orijinal bu arada..

Bu arada hangi akü en uygunu olur, serviste mi taktırayım ne dersiniz?
merhaba dostum allah daha iyilerini nasip etsin.
cbr 125'm dostum bak arkadaşta satmayı düşünüyürmuş bir irtibata geçin istersen.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
offf yahu motora çok heveslenmiştim ki adam satmaktan vazgeçmiş! İlanı da kaldırmış.

@6kkkkk Hocam hangi ildesiniz?
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
133
cbr 125 asyaya göre hem daha az sorun yasatir hemde daha az yakar neden motorunu deiştiriyorsunki?

birde cbr 125in modeli kmsi ve kaca satigni örenebilirmym acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
2006 model 30 binde

benden önceki sahibi motoru çok hor kullanmış bana çok sorun açtı en sonunda daha 30 bindeki motorun piston etekleri silindire çarpmaya başladı ve rektefiye istediğini duyurmuş oldu :)

Bende 2.800 e verdim.

Açıkcası cbr uzun yolda beni çok yoruyordu. 500 km gittikten sonra bel ağrısından ölüyodum. Daha rahat bişeyler arıyorum ve bu motoru buldum. İnşallah en kısa sürede temiz bi tane bulur alırım.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
133
cbr 125 tam bir şehir içi motoru. uzun yolda asya daha konforlu. fakat cbr su sogutmalı, asya hava soğutmalı. uzun yolda asya seni yarı yolda bırakmasın..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Sanmıyorum bırakacağını. 100 km de bir 10-15 dakka molalarla hallederim diye düşünüyorum.

Genel olarak topiği okumaya çalışıyorum, herkes çok memnun pek sıkıntı veren bir model değil anladığım kadarıyla.

Sorun açarsa da satarım gider :)
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
33
teşekkür ederim yamyamaha ve bi sorunum daha var motorla ilgili zincirden ses geliyor çok yaglıorum yinede çok ses geliyor.biraz gerdirdim ziniciri yinede faydası olmadı neden kaynaklanıyor olabilir ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sizin asyalarda zincir sesi maşanın saseye takıldığı yerinden geliyor zincir sürtüyor. orada boyayı falan kaldırmıştır belli eder. geçmiş konularda işlendi. ama bulamadım şimdi http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQolCtUdkHMvBnogp_VLW2m1pYOavmKTNGi29Ek281qS4CuPahO1g
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSzozHuFTRI2dhznaIxM9UMkGKrg05sYqbReCbqnuCKhVDl2mL1vA şu linkte foto var oraya bişi koymuşlar sesi kesmek için sende bu tarz ama surtunmeye dayanıklı bir parça koya bilirsin.
zincirini mumkun oldugu kadar gevşek tut. 200gy serisi motorların amatisor salınımı fazla oldugundan dişili merkezi ile maşa merkesi arasında fark çok belirgin oluyor. zincirin uzamasına ve yıpranmasına sebep olur gergin olursa.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
cbr 125 tam bir şehir içi motoru. uzun yolda asya daha konforlu. fakat cbr su sogutmalı, asya hava soğutmalı. uzun yolda asya seni yarı yolda bırakmasın..
bence asya cbrdan daha fazla şehir içi motoru kim ne derse desin cem cim cbr ile kaldırım vs hoplayamazsın unutma :) uzun yol meselesine gelince bi sorayım uzun yola gittin mi hiç?hava veya su soğutmalı motorla?
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
uzun yolda su veya hava soğutmanın pek bir farkı olmaz kanımca. sonuçta rüzgar sürekli vuruyor ve dur kalk yapılmıyor.

---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-mali-degil-turk-mali-enduro-56011821/detay/

Yeni bi ilan buldum arkadaşlar.

km yi yanlış yazmış 12.bindeymiş.

2.500 lira diyor. bana çok geldi. zaten 2006 yılında bu motor 2.650 değil miydi?

Zinciri yeni değişmiş. Lastiklerin durumu iyiymiş ama 2006 yılından kalma sonuçta bayatlamış. yani lastik de ister.

+ olarak sol gidonda çok hafif bi yamukluk varmış. Ön maşada sıkıntı yokmuş. Sağa sola çekme yok dedi.

Bu motorun ederi nedir?

Benim aklımaki fiyat 1.750

Bu motor için 450 km gitmek mantıklı mıdır?

Bu motoru gerçekten çok istiyorum.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
uzun yolda su veya hava soğutmanın pek bir farkı olmaz kanımca. sonuçta rüzgar sürekli vuruyor ve dur kalk yapılmıyor.

---------- Post added at 17:25 ---------- Previous post was at 17:05 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...n-mali-degil-turk-mali-enduro-56011821/detay/

Yeni bi ilan buldum arkadaşlar.

km yi yanlış yazmış 12.bindeymiş.

2.500 lira diyor. bana çok geldi. zaten 2006 yılında bu motor 2.650 değil miydi?

Zinciri yeni değişmiş. Lastiklerin durumu iyiymiş ama 2006 yılından kalma sonuçta bayatlamış. yani lastik de ister.

+ olarak sol gidonda çok hafif bi yamukluk varmış. Ön maşada sıkıntı yokmuş. Sağa sola çekme yok dedi.

Bu motorun ederi nedir?

Benim aklımaki fiyat 1.750

Bu motor için 450 km gitmek mantıklı mıdır?

Bu motoru gerçekten çok istiyorum.

Bu motoru yunus biliyormuş daha önce topikte yazmıştı. Km si 30.000lerde filanmış tavsiye etmemişti. Yanılmıyorsam o ilan. Dikkatli ol derim.
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Bu motoru yunus biliyormuş daha önce topikte yazmıştı. Km si 30.000lerde filanmış tavsiye etmemişti. Yanılmıyorsam o ilan. Dikkatli ol derim.

hadi ya :pale: Teşekkür ederim arkadaşım bilgilendirdiğin için.:rendeer::cat::rendeer: Az bi miktar para var elimde zaten. Boş yere kazığa oturmayalım :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ewt aynı motor buyrun yunus arkadaşdan alıntı.
Hocam öncelikle merhaba :) bu motor gene bizim sitede bi abimizin sattığı ve sonradan kmsi ile oynanmış olduğunu tespit ettiğimiz bir cihaz kendileri :) ben sattığımda 30bin civarı idi diyordu kendisi orjinalden kastı nedir arkadaşın bilmiyorum ama fiyatı gayet yüksek bu bir gerçek ayrıca motoru yeniden yapılmış bir motor bunu alırken 2 kere düşünmeni isterim şevkini kırmak istemem ama 1500tlden fazla vermem ben bu alete oda maximum! titreşim olayına gelince şuan bi f650 kullanıyorum emin olun f650de titreşim daha fazla hele hele düşük devirlerde! titreşimi kullanınca anlarsınız birazda öyle söyleyim size yeri geldi günübirlik 200-300kmlik yol yaptım ama titreşimden ellerimin uyuştuğunu hatırlamıyorum çünki bu motorda BALANSÖR var bunu dikkate alın :wiinkk:

:queen:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
232
Teşekkür ederim yardımlarınız için. Şemsiye olacakmış bu motor valla.:p

En iyisi biraz borca girip 0 almak. Bu motora karşı içimde garip bişey oluştu :) Benim olacak bu motor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst