dostum kask ve montun markası ne öğrenebilirmiyim? güzel bir enduro/kros kaskı arıyorum bende siyah renkte
Arkadaşlar ben de 1 saat önce TAY ımı aldım gelişmeler yakında.
http://www.sprocketcalculator.com/arkadaşlar merhaba. size birşey soracam ben motorumun erka dişlisini 50t yada 52t yapmak istiyorum bu konuda ve nerden bula bileceğimi bilen varmı ?
Arkadaşlar ben de 1 saat önce TAY ımı aldım gelişmeler yakında.
Arkadaşlar ben de 1 saat önce TAY ımı aldım gelişmeler yakında.
Peki sen motorun plakasını evkur dan almıyormusun benim plakayı evkur çıkarıyor?hayırlı olsun hepimize arkadaşlar, bende bugün akşama doğru servisten alıcam, bu plaka ve ruhsat için gerekli belgeler ve işlem sırasını yazmaya üşenmeyecek bir arkadaş varmı acaba???
işten güçten vakit bulamadım ilgilenmeye, forum yazdığını gördüm ama hangi sayfadayydı bulamadım tekrar, güncel olarak kaç para tutar acaba hepsi...?
hayırlı olsun hepimize arkadaşlar, bende bugün akşama doğru servisten alıcam, bu plaka ve ruhsat için gerekli belgeler ve işlem sırasını yazmaya üşenmeyecek bir arkadaş varmı acaba???
işten güçten vakit bulamadım ilgilenmeye, forum yazdığını gördüm ama hangi sayfadayydı bulamadım tekrar, güncel olarak kaç para tutar acaba hepsi...?
göbek ölçüsünüde yazman gerek yoksam tuturamazsın.benim motorun göbeyi z 13 gibiarkadaşlar şuan afyondayım. Pazar günü konyadan geçecem öğlen zamanı. konyada bizim makinaların ön dişlisi varmı 13t lazım.satan biryer biliyor musunuz?
Arkadaşlar çok üzgünüm motoruma servis çıkışı yağ konmamış motordan ses geliyor servise gittim naci uyumaz kadıköy servisi fabrikanın koyması gerekiyordu diyor e5 de motor aniden durdu ve ses başladı ....
Arkadaşlar çok üzgünüm motoruma servis çıkışı yağ konmamış motordan ses geliyor servise gittim naci uyumaz kadıköy servisi fabrikanın koyması gerekiyordu diyor e5 de motor aniden durdu ve ses başladı ....