Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
tşk ederim, ben kros değilde enduroya daha yakın bir kask almayı düşünüyorum, venomun vizörlü modelleri var enduro/kros olarak satıyorlar, agız kısmı cok uzun degil o yüzden hos duruyor.

bu arada servise 8 tane tay 200 gelmiş beyler, kimlerin bakalım itiraf etsin:) belgeleri aldım ben büyük ihtimal bir tanesi benim onlardan. 11gün oldu çünkü alalı artık gelmiştir.(inş:) yalnız uygunluk belgesi 1hafta sürermiş cıkması, 1hafta plakasız binecez kaçak kuçak, b ehliyetide cuma günü kaptırdık, ne olcak bu halimiz arkadaş:) konyada polisler önüne gelene yagdırıyor cezayı, ama dikkat ettim hep orta sınıf araçları durduruyorlar, seçmeceyiz vallaha...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar merhaba. size birşey soracam ben motorumun erka dişlisini 50t yada 52t yapmak istiyorum bu konuda ve nerden bula bileceğimi bilen varmı ?
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
arkadaşlar merhaba. size birşey soracam ben motorumun erka dişlisini 50t yada 52t yapmak istiyorum bu konuda ve nerden bula bileceğimi bilen varmı ?
http://www.sprocketcalculator.com/
arka dişliyi büyüteceine ön dişliği küçülte bilirsin. çünkü arka dişlinin büyüğünü bulmak zor. mondial ut 150 ve kanuni cheta markalarının arka dişlilerini bir sormak lazım, onlar yeternce büyük sanırım.
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
Arkadaşlar ben de 1 saat önce TAY ımı aldım gelişmeler yakında.

hayırlı olsun. bende az önce servise gittim, kutulu halde duruyor sabaha kadar toplayacaklarını söylediler bütün motorları. yalnız adam 65 yaşında vardı, umarım yanında çalışan baskalarıda vardır... evkurdan alırken 2kere düşünün motorun gelmesi 2hafta sürdü :) 4.700e satıyorlar birde. en güzeli nakit olarak temiz 2.el yada direk sıfır almak...pahalıya kaçıyor böyle alınca...5.200 saydık inş sıkıntı çıkartmaz, parasını gözüm görmez o zaman.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Maliyet...Altı gün önce,perşembe günü, bayi, kredi kartıma 12 taksit 4300 lira kesti.Motor pazartesi servise geldi,hazırlandı.Salı günü evraklar tamamlandı.Çarşamba,trafik takipçisine 210 lira verdim ve şoförler odasına da 10 lira plaka parası yatırdım.Bugün,yani çarşamba,öğleden sonra plakayı 5 liraya taktırdım.Arkaya 50 liralık ciddi siyah bir çanta takıldı.10 liraya da zincir kilit aldım.On km yol yapıp evin bahçesine bağladım.Yarın benzin alırım.Toplam 4575 lira şu an.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
13
Bende evkur dan alanlardanım daha plaka çıkmadı 1 2 fotosunu çektim hatta yakında yükleyeceğim siteye.
cbf ybr kanuni racer 200 türü tüm motorları kullanmış biri olarak ilk marşa basışta korkuyordum ama biraz dolaşıp 80 kilometre yapınca gördümki makina iddalı gücü yol tutuşu baya baya iyi.

Çamlıcaya çıktım kartal sahilde gezdim şimdilik aramız iyi.
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
hayırlı olsun hepimize arkadaşlar, bende bugün akşama doğru servisten alıcam, bu plaka ve ruhsat için gerekli belgeler ve işlem sırasını yazmaya üşenmeyecek bir arkadaş varmı acaba???

işten güçten vakit bulamadım ilgilenmeye, forum yazdığını gördüm ama hangi sayfadayydı bulamadım tekrar, güncel olarak kaç para tutar acaba hepsi...?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
13
hayırlı olsun hepimize arkadaşlar, bende bugün akşama doğru servisten alıcam, bu plaka ve ruhsat için gerekli belgeler ve işlem sırasını yazmaya üşenmeyecek bir arkadaş varmı acaba???

işten güçten vakit bulamadım ilgilenmeye, forum yazdığını gördüm ama hangi sayfadayydı bulamadım tekrar, güncel olarak kaç para tutar acaba hepsi...?
Peki sen motorun plakasını evkur dan almıyormusun benim plakayı evkur çıkarıyor?
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
hayırlı olsun hepimize arkadaşlar, bende bugün akşama doğru servisten alıcam, bu plaka ve ruhsat için gerekli belgeler ve işlem sırasını yazmaya üşenmeyecek bir arkadaş varmı acaba???

işten güçten vakit bulamadım ilgilenmeye, forum yazdığını gördüm ama hangi sayfadayydı bulamadım tekrar, güncel olarak kaç para tutar acaba hepsi...?

Ben ruhsatı kendim çıkardım.En fazla 200-220 civarında felan tutuyor tam hatırlamıyorum.

Motosikleti aldığın bayi sana gerekli belgeleri veriyor.ÖTV'yi aldığın yer ödüyorsa o belgelerin içinde oluyor.Eğer ödemiyorlarsa sen ödüyorsun.Fazladan sadece trafik sigortası yaptırıyorsun.Emniyette şöförler odasının yeri olması lazım ordan form dolduruyorsun.Harç parasını ödüyorsun.Bunların kağıtlarının fotokopisini çekip teslim ediyorsun.Plaka için sana adres söylüyorlar.Bastırdıktan sonra ruhsatını alıyorsun ve plakaya mühür basıyorlar.Plakanı önceden seçmelisin.Ankara'da ben şahsen plakamı kendim seçtim.Listede var istediğini seçiyorsun.Herşeyden önce plakanı seçmen lazım.Tabiki bulunduğun yerde böyle birşey varsa.Yoksa kendileri bir plaka veriyor.

Hatırladığım bu kadar eğer eksiğim varsa kusuruma bakma.Benim plakayı ve ruhsatı almam 2 günümü aldı fakat bu ilden ile değişebilir.

Bu arada yeni motorunu alan herkese hayırlı olsun.Kaskınız ve grenajınız asfalt görmesim.Lastiklerinizi değiştirmenizi tavsiye ederim.İRC marka lastikler vardır hem uygundur hem yol tutuşu iyidir.Orjinal lastiklere hiç ama hiç güvenmeyin hele yağışlı havalarda.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
arkadaşlar şuan afyondayım. Pazar günü konyadan geçecem öğlen zamanı. konyada bizim makinaların ön dişlisi varmı 13t lazım.satan biryer biliyor musunuz?
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
13
Arkadaşlar çok üzgünüm motoruma servis çıkışı yağ konmamış motordan ses geliyor servise gittim naci uyumaz kadıköy servisi fabrikanın koyması gerekiyordu diyor e5 de motor aniden durdu ve ses başladı ....
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadaşlar çok üzgünüm motoruma servis çıkışı yağ konmamış motordan ses geliyor servise gittim naci uyumaz kadıköy servisi fabrikanın koyması gerekiyordu diyor e5 de motor aniden durdu ve ses başladı ....

motor kitledimi? kitlemediyse şanslısın hemen yağ koy. ağer servis motorunu garantiye sokarsa yenisini alırsın ama kendi pirestijini düşünerek suçu fabrikaya atar, fabrika servise.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar çok üzgünüm motoruma servis çıkışı yağ konmamış motordan ses geliyor servise gittim naci uyumaz kadıköy servisi fabrikanın koyması gerekiyordu diyor e5 de motor aniden durdu ve ses başladı ....

Hemen değiştir motoru gerekirse tehditler savur.Ne demek yağ koyulmamış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst