- Katılım
- 21 Eyl 2010
- Mesajlar
- 57
GaCCaLL ve Serdar SEZER çok teşekkür ederim.
bu motor benim 3.motorum olacak motor aldığımda ilk işim yağını fren hidroliklerini ve balataları değiştirip, kayışı kontrol etmektir.
Daha çok aklıma takılan bu motora özel ek/ilave ne yapmam gerekir? sorusuydu. Sayenizde kafamda birtakım fikirler oluştu.
Umarım sağlam bir motor bulurum. bu arada İstanbulda ikamet edip, buluşanlarınız var mı? buluşmanıza motoru almadan da, aldıktan sonrada katılmak isterim
Birde farlar yeterince aydınlatıyor mu? sis farı takmayı deneyen oldu mu aranızda? hoş ve kullanışlı olabilir.
bu motor benim 3.motorum olacak motor aldığımda ilk işim yağını fren hidroliklerini ve balataları değiştirip, kayışı kontrol etmektir.
Daha çok aklıma takılan bu motora özel ek/ilave ne yapmam gerekir? sorusuydu. Sayenizde kafamda birtakım fikirler oluştu.
Umarım sağlam bir motor bulurum. bu arada İstanbulda ikamet edip, buluşanlarınız var mı? buluşmanıza motoru almadan da, aldıktan sonrada katılmak isterim
Birde farlar yeterince aydınlatıyor mu? sis farı takmayı deneyen oldu mu aranızda? hoş ve kullanışlı olabilir.