Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
57
GaCCaLL ve Serdar SEZER çok teşekkür ederim.

bu motor benim 3.motorum olacak motor aldığımda ilk işim yağını fren hidroliklerini ve balataları değiştirip, kayışı kontrol etmektir. :)
Daha çok aklıma takılan bu motora özel ek/ilave ne yapmam gerekir? sorusuydu. Sayenizde kafamda birtakım fikirler oluştu.

Umarım sağlam bir motor bulurum. bu arada İstanbulda ikamet edip, buluşanlarınız var mı? buluşmanıza motoru almadan da, aldıktan sonrada katılmak isterim:)

Birde farlar yeterince aydınlatıyor mu? sis farı takmayı deneyen oldu mu aranızda? hoş ve kullanışlı olabilir.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
artur la serdar istanbulda bol bol buluşurlar biz kaldık buralarda yaban ellerde. bizde fırsat buldukca yunus la buluşuruz.
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Artur motorun farları bence yeterli, yetmezse sis farı yerine xenon far taktırsan daha hoş olur bence...
Gelelim istanbula, bu motorun istanbulda da birçok kullanıcısı var, ben de daha yeniyim forumda, ben de istanbuldakilerle tanışıp kaynaşmayı çok isterim, bunu da beraber dile getirmiş olalım, belki okuyanlar ilgi gösterir ve bi sosyal aktivite ayarlarız.

ADAŞ, yaban ellerde kalmak ne demek, bu vatanın topraklarındayız hepimiz, elbet bigün bi şekilde görüşürüz, olmazsa karakızı alıp oraya geliriz, zaten uzun yol yapmayı seviyorum ben, yeter ki bu güzel ortam daha da güzelleşsin...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
oh oh herkesleri beklerim. sohbeti severim. inan vaktim olsa siz beklemesenizde yanınıza gelirim.
 
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
89
yok o servisin söylediği laftan dolayı kafayı vuruyor yoksa bizim motorla 70bin kmreyi devirdi arkadaş serdar da aldı heralde motoru gezmekten vakit bulupda yazamıyor foruma birde boy sorununu söyleyeceğim ben ona boy konusunu kafasına takmasın geçen 1.65li bir abimiz bindi rahatlıkla kullandı ayakları yere değiyordu oda boyum kısa gelir falan diyodu zaten al dedim bi turla gel hiç korktuğum gibi değilmiş dedi :queen:

motoru komple kendim indrip toparladım servislere verdiğim paralara yanıyom ondan kafayı duvara vuruyom:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Aslında bigün herkes ortak tek bi şehirde toplansa çok güzel olur, mesela ankara gibi...
Hem herkes kendi şehrinden çıkarken tek çıkmaz, hem uzun yol tecrübesi olur, hem de çok güzel bi ortam olur...
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
sanırım ilk fırsatta yunusla zaten bir şekilde buluşacağız.
bu servisler banada kafayı duvarlara vurdurdu. bis im vardı ilk orada başladım servisin çözemediği sorunları çözmek için elime alet almaya. derken ustalaştık. bisan senetorume sıfır motor yapmıştım tek başıma.
birgün butun çinli endurocular bir yerde toplanacak allahın izniyele.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
sanırım ilk fırsatta yunusla zaten bir şekilde buluşacağız.
bu servisler banada kafayı duvarlara vurdurdu. bis im vardı ilk orada başladım servisin çözemediği sorunları çözmek için elime alet almaya. derken ustalaştık. bisan senetorume sıfır motor yapmıştım tek başıma.
birgün butun çinli endurocular bir yerde toplanacak allahın izniyele.

:queen: hocam çok ironik konuşmussun :) gelecek de birgün gelecek gibi :bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Ya olacak ya da olacak!
:D
Ya gerçekten bigün buluşmayı çok isterim ben, çünkü bu forumda hep kaliteli insanlar var.
Diğerleri bi şekilde soyutlanmış topikten.
Çok güzel, saygı dolu, bilgi dolu, eğlenceli ve seviyeli bi sosyal aktivite olur bu bence!
Bu arda Yunus Hocam şu resim ekleme işini bi tarif edersen çok makbule geçer.
Böyle resimsiz durmak istemiyorum, hurafe gibi duruyorum forumda, sadece yorumlar var, görüntü yok, gücüme gidiyo, o yüzden ACİLEN yardımlarını bekliyorum...
H
E
L
P

M
E
E
E
E
!
!
!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

Ha bu arada bugün ruhsatımı aldım, plakamı taktım, aynalarım da geldi, müşürü de bedavaya değiştirdiler sağolsunlar, ha bide alarm taktırdım, karakız artık çok namuslu, yabancı el değince ciyak ciyak bağırıyo valla:)
Bu işleri hallettikten sonra biraz kızımı gezdirdim, insanlar Üstad İbrahim Abimizin geçtiğimiz sayfalardan birinde yazdığı gibi resmen "mahalle bakkalında uzaylı görmüş gibi bakıyorlar" :)
Nazar değecek diye korkuyorum:)
Rodajda diye zorlamak istemiyorum ama 'bas bas' diye yalvarıyo bana, ben de 'sus sus' diyorum ona:D
Neyse ben gene çok uzattım, herkese kazasız belasız sorunsuz sürüşler....
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
rıdajdasın basamıyorsun :) seni cok iyi anlıyorum. ama şehir içinde zaten fazla hız yapmanı tafsiye etmem. usulusul gideceksin şimdilik.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ya olacak ya da olacak!
:D
Ya gerçekten bigün buluşmayı çok isterim ben, çünkü bu forumda hep kaliteli insanlar var.
Diğerleri bi şekilde soyutlanmış topikten.
Çok güzel, saygı dolu, bilgi dolu, eğlenceli ve seviyeli bi sosyal aktivite olur bu bence!
Bu arda Yunus Hocam şu resim ekleme işini bi tarif edersen çok makbule geçer.
Böyle resimsiz durmak istemiyorum, hurafe gibi duruyorum forumda, sadece yorumlar var, görüntü yok, gücüme gidiyo, o yüzden ACİLEN yardımlarını bekliyorum...
H
E
L
P

M
E
E
E
E
!
!
!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:07 ----------

Ha bu arada bugün ruhsatımı aldım, plakamı taktım, aynalarım da geldi, müşürü de bedavaya değiştirdiler sağolsunlar, ha bide alarm taktırdım, karakız artık çok namuslu, yabancı el değince ciyak ciyak bağırıyo valla:)
Bu işleri hallettikten sonra biraz kızımı gezdirdim, insanlar Üstad İbrahim Abimizin geçtiğimiz sayfalardan birinde yazdığı gibi resmen "mahalle bakkalında uzaylı görmüş gibi bakıyorlar" :)
Nazar değecek diye korkuyorum:)
Rodajda diye zorlamak istemiyorum ama 'bas bas' diye yalvarıyo bana, ben de 'sus sus' diyorum ona:D
Neyse ben gene çok uzattım, herkese kazasız belasız sorunsuz sürüşler....

hocam dur sen ben sana şimdi video hazırlıyorum ordan çok güzel bi şekilde artık resim ekleyebilirsin ;)

Azzzz sonraaaaa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 ----------

Evettt birazdan videoyuda izleyebileceğimiz bir link atıcam...
57020.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:33 ----------

http://img163.imageshack.us/img163/1395/resimup.mp4

burayı tıklayarak direk izleyebilirsin hocam sanırsam senin için hazırladım ama diğer akradaşlarda kullanabilir tabi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:17 ----------


burdan da indirebilirsin..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
photo.php
photo.php
[/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

sayın serdar sezer nerelerdesin???

Herkese selamlar!...
Kusura bakmayın, anneannem rahatsız, günlerdir hastanelerle uğraşıyoruz, o yüzden hiç fırsat bulup yazamadım, 4 gündür eve gidemiyordum, bugün eve geldim, arkadaşın bilgisayarından resim yüklemeyi denedim ama beceremedim:(
Yunus abi, facebookta benim gönderdiğim isteği kabul edersen profilimdeki mobil yüklemeler bölümünde karakızımın fotoğrafları var, ordan görebilirsin, bide bu istenecek bişey değil ama, ordaki fotoları eğer zor değilse buraya yüklersen çok sevinirim:)
Motoru dün sabah 300 bakımına götürdüm, sağolsun hemen ilgilendiler, 1 saat sonra aldım, gene hastaneye döndüm, şu anda 420 km'de, hastane hastane gezerken rodaj dolacaktı neredeyse:s
Motorda pek bi sıkıntı yok ama bi sorun var, lastikler hiç iyi değil, ani frenlerde ve ıslanan yollarda kalitesizliğini hemen gösteriyor, bu konuda bu ebatlarda daha kaliteli bir lastik varsa önerin lütfen!
Benden şimdilik haberler bu kadar...
Hoşçakalın.,
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hocam geçmiş olsun bide hala ben facebooka girmiş değilim kusura bakma ya ama bugün bu işi hallediyorum artık fotolarıda eklerim buraya.Allahtan acil şifalar diliyorum..
 
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Sevgili Adaşım ve Yunus Abi, çok teşekkür ederim, Allah size ve yakınlarınıza da hastalık göstermesin!
Karakızla hastaneleri geze geze 480 km'yi gördük, siboplar vurmaya başladı, bu normal midir?
Rolantisi de oynuyor kendi kendine, düşürüyorum, motor ısınınca artıyo, yükseltiyorum, düşüyo, ne yaparsam tersini yapıyo, bunun motorun yeni olmasıyla alakası var mıdır?
Bide Yunus abi, resimleri nasıl ekleyeceksin, face'ten mi alcan?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 ----------

Bu arada şu lastikler konusunda da tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Sevgili Adaşım ve Yunus Abi, çok teşekkür ederim, Allah size ve yakınlarınıza da hastalık göstermesin!
Karakızla hastaneleri geze geze 480 km'yi gördük, siboplar vurmaya başladı, bu normal midir?
Rolantisi de oynuyor kendi kendine, düşürüyorum, motor ısınınca artıyo, yükseltiyorum, düşüyo, ne yaparsam tersini yapıyo, bunun motorun yeni olmasıyla alakası var mıdır?
Bide Yunus abi, resimleri nasıl ekleyeceksin, face'ten mi alcan?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:26 ----------

Bu arada şu lastikler konusunda da tavsiyelerinizi bekliyorum

Siboplar konusunda daha tecrübeli birinin yorum yapması daha akla yatkın sanki ha rolanti olayına gelince evet çoğu çinlide ısınan motorun rolantisi yükseliyor benimkide dahil sen fazla kafana takma onu sıcakken rolantisini biraz kıs derim
normal zamanlarda çalıştırdığında da o ayarda stop etmiyorsa aynen yola devam çünki ben öle yapıyorum daha da ellemiyorum rölantiyi senin de fotolarını çektim faceden şimdi yüklüyorum allah kaza bela vermesin temerin yere düz bassın ha teker deyince IRC nin


bu modeli uygun bizim motorlara fiyatıda 70-90 arası değişiyor ön lastik araştırmadım ama gene IRCnin uyan bir modeli vardı zira bunları kullanan arkadaşların yorumları olumlu yönde :)

62962120559654664882100.jpg


60746120559327998248100.jpg


60510120558737998307100.jpg


34421121326981254816100.jpg


ha bu arada bende geçen hafta karburatörü söktüm zealsun asya vs 200lük kros topiğinde yazmıştım buraya da yazayım benim bi önceki sayfada vediğim resimlerdeki iğnenin üzerindeki çentik resimdeki yerde değildi onu resimdeki yerine aldım birde hava ayarı yapmaya çalıştım kendimce ama hadi hayırlısı diyorum dünde bujiyi söktüm kurum var mı diye ama resimlerde tam belli olmuyor şöyle söyleyim tırnak ta kurum yok ve hala beyaz şekilde buji tırnajı burdan da hava ayarını düzgün yaptığım kanaatindeyim ibrahim abimi aradım geçen hafta bu hafta aiçi motoru verecektim hava ayarı yaptıracaktı ustaya onun yolu üzerinde çünki benim tamirci yalnız bu hafta çok yoğun olduğum için yattı o iş ama şuan çok memnunum kendisinede neticeyi bildirecektim fırsatım olmadı ama artık haftaiçi görüşürüm zaten onunlada karbüratörde yaptığım işlem sökmek temizliğini kontrol etmek ve çentiği yukarı almaktan ibaret birde hava ayarı yaptım serdal hocamın dediği gibi bujide kurum göremedim bu iyiye delalet sanırsam ama bujinin yivlerinde yağ vardı o önceden ölemiydi onu hatırlayamıyorum malesef sizinde yorumlarınızı bekliyorum..

imag0064d.jpg


bu karbüratör

Ha unutmadan resimdeki arkadaş da bizim cem :) ben değilim yani :queen:

imag0065k.jpg


imag0067j.jpg


imag0066g.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2010
Mesajlar
32
Yunus abi çok teşekkür ederim, benim üstünde olduğum resmi de koysaymışsın keşke...
Yine de çok sağol, keşke ben becerebilsem de her gün şuraya resim eklesem...
Bu arada yeni çamurluk nasıl?
Değiştirmeye gerek var mı sizce?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst