Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bahar geldi kaynamış buralar iyice. aynaları çok pahalıymış bu meretin yau, geçen bi yere girdim, sol ayna kırılmıştı, başka bişey alıp taktım, boydan kısa kaldı ayna, anca saç taramaya yaradı oysaki ben kelim. oricinaline yazıldık, 45 papele maloldu, 70 diyen servis bile çıktı aynaya. höh dedim, sihirli aynamı bu kardişim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titreşim

Benim motorda titreşimden depo grenajının kulakçıkları kırılmış.:cherry:

Titreşimi azaltmak için bişeyler deneyen oldu mu acaba??

Bir de gerçekten aklıma takılan bişey de motosikletin yerden yüksekliği.
Birazcık yetersiz gibi.bi fikri olan yok mu?

Fatih bey keşke haberim olsaydı ben de orijinal aynalardan memnun değilim.
bişeyler ayarlardık.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
Axoyum nerede diye belirttiğin yeri yanlış söylemişim sana pardon.ignition switch kontak.Debriyaj switchinden marş rolesine giden P(pink)pembe kabloya bak bence.Yeşil olan debriyaj switchinden direk kontağa gidiyor çünkü.Birde switchi iyi kontrol ettin mi?akım geçiriyor mu tam olarak.Debriyaj kolu serbestken de kontrol et sıkılıykende kontrol et bide istersen.

swichi yerinden söküp devrede denedim sağlam
swich kablolarını kesip swichi devre dışı bırakıp iki kablo ucunu birbirine bağlayıp marş yaptım tık yok. şu senin bahsettiğin ignition swich yani ateşlemeyi sağlayan demek o kantak anahtarı imiş demek yarın düz kontak yapacağım. (o swichin kontak olacağı hiç aklıma gelmemişti) kontak üzerindeki R ucu (diyagramda en üstte) onu en alttaki benim işaretlediğim uç ile birleşti receğim
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Benim motorda titreşimden depo grenajının kulakçıkları kırılmış.:cherry:

Titreşimi azaltmak için bişeyler deneyen oldu mu acaba??

Bir de gerçekten aklıma takılan bişey de motosikletin yerden yüksekliği.
Birazcık yetersiz gibi.bi fikri olan yok mu?

Fatih bey keşke haberim olsaydı ben de orijinal aynalardan memnun değilim.
bişeyler ayarlardık.

benimde depo grenajının kulaklar kırıktı, lambır lumbur boştaydı sağlı sollu, fiberciye tamir ettirdim ostimde, 10 lira ceza yazdı :)

üstündeki aynaları seviyom ben enduromania, hem diğer taktığımdan görüntü alamadım, boyu posu açısı denk gelmedi. bileydim keşki senin memnuniyetsizliğini.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Axoyum aklıma bişey geldi iyikide geldi.Bende ayaklık müşürüyle sağ taraftaki on-off anahtarını iptal etmiştim.Şimdi hatırlıyorum.Sistemi tamamen ters düşün.Ayaklık müşürünün koltuğun altında bir soketi var.iki soketi birbirinden ayırdığın zaman müşür tamamen devre dışı kalıyor.Ynai ayaklık açıkta kapalıda olsa marş basıyor.On-off müşürünü de iptal ederken far tasının arkasındaki tesisata kadar gidip on-off anahtarından gelen kabloları senin yaptığın gibi birbirine bağladım.fakat motora bir türlü marş bastıramadım.Tesadüfen kabloları ayırıp marş yapınca olay çözülmüş oldu.demek istediğim sistem ters çalışıyor.mark konumunda büyük ihtimalle yeşil ve pembe kablo arasından akım geçmiyor olabilir.Yani sen debriyaja batığında iki kablo arasından akım geçmiyor olabilir.Anlatabildim mi sistemi tamamen ters düşün.kabloları ayırıp birde öyle dene muhakkak çok önemli çünkü aynısı başıma geldi iyi hatırladım.Yoksa boşu boşuna tesisatta debelenip durucan.Mutlaka yarın ilk olarak kabloları ayırıp birde öyle marş yap bakalım ne olacak.
Enduromania şu linke bir bak istersen.Adamlar güzel yapmış .büyük ihtimalle telden bilgi alma şansın olur bence.Ama ben yükseltme taraftarı değilim.Ağırlık merkezi yükseldiği için virajda sıkıntı olur gibi geliyor bana.Birde fazla araziye girmiyorum ben,süpermoto tarzı asfaltta virajı iyi olsun yetiyor bana.
http://www.sahibinden.com/super_cross_off_road_madifiyeli-04WQQaXQQ10362660WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
malesef onuda denedim swich normalde açık olacağı yere normalde kapalı olabilirimi diye kabloları ayırıp denedim
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Valla aklımada başka bişey gelmiyo.Yine tesisatta çıkacak heralde sorun.Yeşil yada pembe kablo.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
evet banada öyle geliyor tüm kablo tesisatı saiyah izole bantla sarılmış olmazsa hepsini söüp yenilerim canımı sıkmasın
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
selam arkadaşlar herkes hoş geldi ama inanın bu aralar çok yoğunum üniversite personeliyim ve okul spor sorumlusuyum bahar şenlikleri kapsamında beş ayrı takıma direktörlük yapıyorum ama en kısa zamanda yanınızdayım çok paylaşacağımız bilgi var
manisadayım ferda gülbenli
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
selam arkadaşlar herkes hoş geldi ama inanın bu aralar çok yoğunum üniversite personeliyim ve okul spor sorumlusuyum bahar şenlikleri kapsamında beş ayrı takıma direktörlük yapıyorum ama en kısa zamanda yanınızdayım çok paylaşacağımız bilgi var
manisadayım ferda gülbenli

Selamlar ferdagülbenli.İş hayatınızda kolaylıklar dilerim.Bu arada klasikçi siniz gördüğüm kadarıyla.Benimde ilk motorum 1961 modelTriumph Thunderbird 650.Dediğiniz gibi paylaşılacak çok şey var.Sevgiler,saygılar.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
arka balata ve rulmanları değiştirdim

bugün arka frenin iyi tutmamasındasından sökeyim dedim sökmüşken fabrikamız kazansın rulmanlarımızı değiştirelim.
http://img19.imageshack.us/img19/71/pic0166c.jpg


http://img19.imageshack.us/img19/3751/pic0165.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/1109/pic0168y.jpg

kampana içini iyice temizletip 10 TL aldığım balatayı kapağa yerleştirip

http://img19.imageshack.us/img19/4889/pic0169.jpg

yeni rulmanlar tabiki ORS kendi fabrikamızın mamulleri
6202 2RS C3 3,5 TL
6302 2RS C3 4 TL
6302 2Z C3 4 TL


http://yfrog.com/0jpic0166cj
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Axoyum arka frenler 10 numara olmuştur artık.ayrıca rulman numaralarını yazdığın iyi oldu.Değiştirme durumu olursa sökmeden önce gider alırım.Bu arada tesisata baktın mı bugün.Birde zincir ayarını biraz bol yapsaydın.Çukura girince zicir geriliyo çünkü.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
aslında detaylı resim çekemedim çünkü ellerim yağlı ve acelem olduğundan.
anlatmak istediğim bazı durumlar
arka kampanayı sömek için senin dediğin gibi sadece mili zincir tarafına ittim önce ama tekerlek askıda olmadığından mili komle sökmek durumunda kaldım.
mili söküp alınca tekerleğin her iki yanında 14x30x38 ölçüsünde burç var zincir tarafındaki olan 28x42x7 ölçüsündeki keçeye yataklık ediyor sökerken dikkat etmek gerekiyor
zincir dişli içinden bir rulman çıkacak onu sökmek kolayda tekerleğe yataklık eden rulmanları sökmek biraz sor onunda formülü eski bir tornavidanın ucunu biraz eğip karşı içten vurmak.

benim anlamadığım frenlerden hala memnun değilim yarın biraz daha sıkacagım ama bu seferde kampanaya sürtecek yakıt tüketimi artacak memnuniyetsizliğim şu belki standartı böyledir ama ben istiyorum ki fren pedalına dokunur dokunmaz hisseteyim ben ancak 10 cm basınca hissediyorum.

şu tesisat olayına giremedim çünkü kontağı sökmem gerekecek o da hoşuma gitmedi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Axoyum,bizim arka balatalar motosikletimize göre küçük.

işin gerçeği budur.Bu yüzden de az tutması normal.

Road'un da dediği gibi honda marka scooterla aynı ebatlara sahip.

Bence en güzel çözüm balatacıya en iyisinden çaktırmak.

Rulman olayına ben de gireceğim,anladım kadarıyla ön sağ-sol eşit,arkada teki büyük teki ufak oluyor.

Yani;
6202 2RS 'den iki tane,diğerlerinden de birer tane almamız lazım.

Doğrumudur?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
199
Arkadaşlar yeni balata ilk takıldığında hep az tutma sorunu oluyor.balataların biraz çizilmesi lazım.Axoyum birkaç gün geçsin biraz daha artar tutma gücü.
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
Axoyum,bizim arka balatalar motosikletimize göre küçük.

işin gerçeği budur.Bu yüzden de az tutması normal.

Road'un da dediği gibi honda marka scooterla aynı ebatlara sahip.

Bence en güzel çözüm balatacıya en iyisinden çaktırmak.

Rulman olayına ben de gireceğim,anladım kadarıyla ön sağ-sol eşit,arkada teki büyük teki ufak oluyor.

Yani;
6202 2RS 'den iki tane,diğerlerinden de birer tane almamız lazım.

Doğrumudur?


aynen öyle fakat 6202 lerden bir tanesi 2Z çıktı dişli içindeki orada ısı oluşuyor diye galiba. C3 boşluk yeterli bence zaten CO lar 2 katı ve gereksiz
NOT: siz siz olun bizim fabrikanın (ORS) rulmanlarını kullanın herşeyi ile garantili ve arkasındayız.

Arkadaşlar yeni balata ilk takıldığında hep az tutma sorunu oluyor.balataların biraz çizilmesi lazım.Axoyum birkaç gün geçsin biraz daha artar tutma gücü.

bugün biraz zorlada olsa kuvvetli basarak alıştırmıya çalıştım balataları yarında biraz sıkarım hallolur galiba.

artık sinir olmaya başladım bildiğiniz gibi benim debriyaj swichi siteminde arıza var, bendede acemilik bir türlü vitesi boşa alamıyorum halböyle olunca motora marş yapmak imkansız. çarşının ortasında dakilarca uğraştım en sonunda buldum.
artık elimden bişey gelmiyor en iyisi vitesin boşta olduğunu anlayan vites pedalı altındaki swichin kablosunu takip edip araya bir düğme atacagım veya komple iptal edeceğim o sistemi ne olursa olsun marş yapsın diye!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
10
MOTOSHOW-09 fuara gidelim

Herkese selamlar....
buralar süper olmuş paylaşımlarından dolayı herkese teşekkürler:rendeer:.bende okuldan vakit bulup bakamıyorum son zamanlarda:pr:
Bu arada yeni motor alan arkadaşlar var Hayırlı uğurlu olsun...
bu hafta sonu biliyosunuzki MOTOSHOW-09 Fuarı var :cat: 19-20-21-22 sinde gidicek arkadaşlar var mı :silent: ben yine gitmeyi düşünüyorum.geçen fuarda buluşalım demiştik ama bi sonuç olmamıştı bu fuara gidicek arkadaşlar varsa görüşelim fuarda???
Görüşmek üzere bye...
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Ben gitmeyi planlıyorum davetiye sistemi ile mi giriş acaba bilginiz varmı konuda ?
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
10
Ben gitmeyi planlıyorum davetiye sistemi ile mi giriş acaba bilginiz varmı konuda ?

evet öncekiler gibi davetiye ile giriş yapılıyo.MotorON dergisi 2 tane davetiye veriyo dergi fiyatı 6 ytl. ayrıca sitemiz sakinleri fuar öncesi toplantıları var orda davetiye dağıtımı yapıcakmış arkadaşlar
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/57879-fuar-oncesi-kahvalti-pazar-gunu-hacisayidte.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/57818-motoshowa-gitmek-icin-plan-oneren.html
buradan bilgi alabilirsin arkadaşım...
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
my.php

pic0214t.jpg

arkadaşlar ilk gezimi gerçekleştirdim.
resimlerin devamı
http://www.motosiklet.net/forum/gezi-yazilari/57906-turkiye`nin-en-buyuk-aniti-gezisi.html
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst