- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
bahar geldi kaynamış buralar iyice. aynaları çok pahalıymış bu meretin yau, geçen bi yere girdim, sol ayna kırılmıştı, başka bişey alıp taktım, boydan kısa kaldı ayna, anca saç taramaya yaradı oysaki ben kelim. oricinaline yazıldık, 45 papele maloldu, 70 diyen servis bile çıktı aynaya. höh dedim, sihirli aynamı bu kardişim 