Selamlar tekrar herkeze. Bugün ibrahim abinin verdigi gazla ve benim kafamın dank etmesi sonucu saat 17:00 sularında 200 km lik bi yola gitme girişiminde bulundum. gidiş geliş 2 şerit ,bol virajlı , yeryer toprak ve mıcır olan yol yaklaşık 5 saatimi aldı =)
Bu haftasonu buyukorhan festiavli var cuma cumartesi pazar günü. Kamp şeklinde olucak. Cadır dır tulumdur zart zurt


Ben katılamıycam ama gidip görmek istedim yeri. yolda da bol bol resm cektim. Burdan katılmak isteyen varsa buyrun adresi sözü geçen yerin --->
bugün gittim kamp alanına yolda bir kaç resim çektim, paylaşmak istedim

İstanbul tarafından gelceklere önerim bursa içine girmesinler. Bursa'nın girişinde yalova yolu üzerinde yeşil renkte izmir - mudanya tabelasını görceksiniz. Otobana girip yaklaşık 20 km ilerledikten sonra bursa (şehir merkezi) ve mudanya çıkışını göreceksiniz ordan bursa yönüne dogru girin. O yolun sosnuna kadar takib edin. Yaklaşık 15-20 km sonra izmir tabelasından saga donun ve aşşagıdaki resmideki tabelanın ters ok işaretlisi karşınıza cıkacak(ben resmi ters yönden çektim)

O kavşak Orhaneli kavşağı diye geçer.. Sola dönün ve işte orhaneli yolundasınız

[Orhaneli kavşagından kamp alanı yaklaşık 100km]
Yanlış hatırlamıyorsam orhaneli kavşagından sonra misi köyünü geçiyorsunuz. Misi köyünden geçerken soldaki go-kart pisti dikkatinizi çekecektir. Biraz daha ilerleyince sağınızda doğancı barajını göreceksiniz. Tam o noktada orhaneli keles yol ayrımı var. Siz sagdan aşşagı orhaneli tarafına dönüp o gördügünüz barajın yanındaki yol üzerinden geçeceksiniz.
Ve işte yol ayrımı.
Baraj seviyesine inerken yol dik ve devamında sert bi viraj var. Dikkat etmenizi öneririm.
Barajı geçtikten 5-10 km sonra tepede solda Şahin Kaya büfe yi göreceksiniz. Öndeki rüzgar türbini pervanesi bayagı bi uzaktan farkediliyo

Sahibi İsmail abi de 20 yıllık motorcudur. Ben bugün tanıştım gerçi ama cok cana yakın iyi bir insan

O da festivalde olacagını söyledi bana. Diger bi forumda menemeninin iyi oldugunu yazmışlar. Ben sadece çayı ile yetindim pek vaktim yoktu çunku. Ama size denemenizi öneririm

17.00 da orhaneli kavsagındaydım 22:00'da evdeydim. Anca gidip geldim 200 km
ismail abi ve ben
Cok dikkat etmenizi istedigim bi yer daha var. İsmail abi'nin yerini geçtikten 5-10 km sonra yol bozuklaşıyor. Ordaki hız limitlerine yakın durmaya gayret edin. Altınızdaki asfalt biranda mıcır ve toprak olcak çnkü. Yaklaşık 1-2 km bu şekilde ilerliyeceksiniz. Ciddi cukurlar da mevcut o toprak yol üzerinde demedi dmeeyin sonra
İlerde bu şekilde bi yol ile yolculugunuz devam edecek.
Tepe ye cıktıktan sonra sagınızda aşagıdaki yapıyı(termik santral olsa gerek) göreceksiniz

Orhaneli ne pek fazla yolunuz kalmadı artık
Ve orhaneli. Burdan 15 km ilerde ayn yol üzerinde buyukorhan sapagından içeri gireceksiniz.
Büyükorhan sapağı
Büyükorhan yolu. 15km bu şekilde asfaltı kaliteli bi yol hakim. Yola girince soldaki büyükorhan gölü dikkatinizi cekecek

Gerçekten güzel bi manzarası var
Büyükorhan a geldikten sonra bulundugunuz yolun sag duvarına elinizi koyun ve hiç sapmadan devam edin. Bi ara karşınıza ust uste sıralanmış bir sürü beyaz tabela cıkacak. Onların arasından 'görecik' yazanı secin ve yolun sagından devam edin. Görecik kampına son 10 km

İlerde 2 ye ayrılacak olan yolun tekrar sagından devam edin. Zaten tabelalar da göstereck.
Ve görecik kamp alanı ve benim karakız
Kamp alanından birkaç resim...