Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
buji bence performansı değiştirmez yaw... bence önce sen buji fln değiştirmedn kaldır tekerleri ayrı ayrı havaya önce önü sonra arkayı havadayken elle çevir bakalım kasma varmı... zincirini kontrol et, jigleyi cekik unutmadıgına iyice bak :D , ha birde belki hava alıyodur motor emme manifoldundan o da olabilir. bence bujiden değil bu performans düşüklüğü..

Ne yaln söyleyeyim benim motorun da İbrahim Abi' ninkinin de bi günü diğerine tutmuyo. Fazla takma kafaya zamanla dzelir belki :) :)
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
:d:d:d BENDE KIRICAM KAFAYI ZATEN :d Bİ GUN GÜZEL GİDİYO Bİ GUN ŞAMŞIRIYO .. GECE BIRIMI KURCUKLUYO :silent: ANLAMADIM GITTI :=) AMA ZİNCİRDEN SES GELIYO O DEDIGIN DOGRU DAHA YENİ AYARLADI AMA GENE GELIYO SES KESİLMEDİ HALA ŞANGIR ŞUNGUR SES YAPIYO ALTTA BI DEMİR VAR ONA DEYİYO ANLADIGIM .. PLASTIK Bİ PARCADA VAR AMA ODA OLABİLİR .. AMANNNN BEN KEYFİME BAKICAM BOZULDUGU YERDE KAKMAYA BASLARIM ARTIK :) ŞAKA ÇÖZMEDEN UYUYAMAM YAVV :p
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
ŞANGIR ŞUNGUR SES YAPIYO ALTTA BI DEMİR VAR ONA DEYİYO ANLADIGIM .. PLASTIK Bİ PARCADA VAR AMA ODA OLABİLİR .. AMANNNN BEN KEYFİME BAKICAM BOZULDUGU YERDE KAKMAYA BASLARIM ARTIK :) ŞAKA ÇÖZMEDEN UYUYAMAM YAVV :p

Benim zincir de aynı şekilde en gergin kullandığım anda dahi o metal parçaya deymekte ve ses yapmakta ama artık alıştım. Bu arada zincirim tekrar uzamış 50 ytl ye çekoslavak malı bi o ring zincir gordum onu alabilirim toptancıdan.


Bu arada 'motobey' İbrahim Abi'nin ön çamurluğu yola çıkmıştır vatana millete hayırlı olsun :D Artık o da öndeki yelkeni söker heralde :queen::queen::queen:



Tatarx senn motor ne alemde yaw ?_?_?:silent:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Tatarx senn motor ne alemde yaw ?_?_?:silent:

İnspire bende bu gün karbüratörü çıkardım.Alt karteli açayım derken civatanın yalama olmasından dolayı uğraşırken alt karteli kırdım.Ama sanıyorum ki bütün bunları yaparken karbüratörü temizlemiş oldum.Sonra kırılan karbüraötrün altını japon+yerdeki incelmiş beton artığı ile yapıştırdım (dikkat demiri yapıştırdım).Taktım marşa bastım çalıştı.Benzinde numune alıp gözle inceleme yaptım ama normal gözüküyordu.Biraz önce yine çalıştırdım yine zor çalıştı ve patlama yine var.
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
İnspire bende bu gün karbüratörü çıkardım.Alt karteli açayım derken civatanın yalama olmasından dolayı uğraşırken alt karteli kırdım.Ama sanıyorum ki bütün bunları yaparken karbüratörü temizlemiş oldum.Sonra kırılan karbüraötrün altını japon+yerdeki incelmiş beton artığı ile yapıştırdım (dikkat demiri yapıştırdım).Taktım marşa bastım çalıştı.Benzinde numune alıp gözle inceleme yaptım ama normal gözüküyordu.Biraz önce yine çalıştırdım yine zor çalıştı ve patlama yine var.


Servise götürdün mü peki ??

Bu arada Lazer Vertigo Kask aldım :)
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Götürmedim inspire.Yarın yada salı götürmeyi düşünüyorum.Bu arada kaskın hayırlı olsun.Hiç birimizi Yüce Allahım cc kaska muhtaç etmesin.Amin...

Tamam sabırsızlıkla bekliyorum senin motordaki problemin ne olduğunu. İnşallah küçük bişeydir masraf çıkarmaz sana :)

İnşallah Tatarx, inşllah ihtiyacımız kalmaz kaska...
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
arkadaşlar herkese selamlar
430 km olarak çıktığım yolculuk yanlış hesaplamalar ve bir iki yol karıştırma sonucu 540 km olarak çok zevkli ve keyifli olarak tamamlandı
ama dönüşü otobüsle yapmak zorunda kaldım
çünkü karakızıma biraderim el koydu
evet arkadaşlar 63000 ytl lik benzinle 540 km yolu artçımla beraber tam 8 saatte bitirdim ve sadece 20 şer dakikalık iki mola ile inanılması güç ama aynen böyle oldu ve kaş'a ulaştığımda yorgunluğu derin mavilerde anca azaltabildim ama gerçekten çok zevkli idi
bizim karakızlar bayağı dayanıklı buna artık hiç şüphe yok
resim olayına fazla giremedim ama çekebildiğim kadrını sizlerle paylaşacağım
ama bir kaç gün dinlendikten sonra
zira antalya dan kalkan'a kadar yaklaşık 200 km lik deniz kenarındaki girilebilecek tüm yerlerden denize girebilmek adına bayağı bir çaba sarfettim ve bayağı bir yorgunluk
ama ne yalan söyleyeyim şimdiden karakızımı özledim bile
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Senin adına sevindim Ferda Abi. :)

Bugün vites kolu milimin yayını değiştirdik. Yayı kırmıştım. Sağ kartel açıldı tekrar tabe aynı debriyajdakinde oldugu gibi ve gene contayı yırttım ve gene kestirdim aynı conta dan :) Vites kolu milinin başındaki keçeyi değiştirdim artık yağ damlatmıyo, ayrıca bitane zongshen 200 racing vardı hurda onun motruna baktım dağılmıştı kitlemiş kalmış silindir galiba, hemen yağ tıpasını kaptım benim eski tıpayı attım yerine taktım- yagımı değiştirdim karkızımın artık daha mutlu oldugunu hissediyorum =)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Pienerking yarın sabah zincirin sürrttügü yere hortumsal bi uygulama yapcam :) Resimleri yayınlarım uygularsın sende 'baycode' un yaptıgı imiş galiba ben forumda bulamadım ama Ferda Abi saolsun anlattı olayı :)

Tatarx noldu götürdünmü motoru servise ?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
449
Pienerking yarın sabah zincirin sürrttügü yere hortumsal bi uygulama yapcam :) Resimleri yayınlarım uygularsın sende 'baycode' un yaptıgı imiş galiba ben forumda bulamadım ama Ferda Abi saolsun anlattı olayı :)

Tatarx noldu götürdünmü motoru servise ?


Götüremedim inpire çok yoğunum bu aralar.İlk fırsatta götüreceğim inşaallah.Ama sorunun karbüratörde olduğuna eminim karışımı ayarsız yapıyor bence...
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Eveeett hortum işini hallettim zincirim ses yapmıyo artık (pionerking sende uygula basit bişey zatn)- en azından iyice kesildi
motoru da bi güzel yıkadım =) Buyrun resimler :)(pek ugrasamadım resmlerle hemen cektim aceleye geldi kusura bakmayın-
img1091mediumga8.jpg

img1092mediumjv3.jpg

img1093mediumhg9.jpg

img1094mediumjg7.jpg
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Aferim çekirge, ustan seninle gurur duyuyor. Bu hevesinle yakında bizimde rehberimiz olursun eminim ki.:cat:
 
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Baycode ve Ferda Abi ' ye hortum konusunda, Syn. Motobey ' e de kask önerisi için teşekkür ederim :) :rendeer:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
O kask iki kere beni ölüm yolunda çevirdi ve hala sapasağlam ayakta. Sessizlik konusunda gayet başarılıdır. Tek sıkıntısı kışın çabuk buğu yapmasıdır.
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
110
ellerine sağlık kardeşim kıskandım bak şimdi karakızdan ayrıyım ya ondan olsa gerek gözlerim yaşardı
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
inspire

kardesim resimler için saol ses kafama takılıyo cözüm hortum olacak anlasıldı :) baska turlu olmayacak ... çekişle ilgilide sorunu baska bi usta saolsun halletti gibi kendine geldi debriyaj ayarıyla biraz oynadı kendıne geldi gibi ...
bide benzin tabi bunu solemeden geçemicem benzini ayni yerden alıyodum hep saolsun bu kadarmı kotu olabilirmiş bi benzin yaa .. değiştirdim şimdi opet ten alıyorum çekişi felan düzeldi şu an jigle felan olmadan sabah tek marş ta çalısıyo gayette iyi gidiyo ...
notor yağı bide bujiyi değiştirdim mi kafam rahatlıcak ... bide yamaha yazısı bulcam xt galıba kara kızı xt sanıyolar hep :):) abi satılıkmı abi nası motor sıfır mı aldın felan baya soran oluyo asya deyince surat ifadeleri cok komik oluyo :D ... ama bilmiyolar ki kara kızımız asya adı altında bi canavar allaha sukur simdilik bi sorun yok sizden de öğrendiğim kadarıyla doğru kulanımda dahada uzun süre sorun olmayacak su an 2000 km ye yaklastı servis bakımları dısında baska bi bakımı olmadı .... iyi sürüşler arkadaslar buralar dehşet ısındı alanyada arabaya binilmiyo fırın gibi.... motorum motorum güzel motorum :) iyi ki karakızı tercih etmişim :cat:

bide ben bizim kara kızın sarısını buldum :)



siyah olandaki lastikler türkiyede varmıdır ?


 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2008
Mesajlar
228
Sarıda olan lastikler bizimkiliere göre biraz daha dişli ve bu lastiklere benzer aynı ebatta bi yedek parçacıda oldugunu soylemişti benim karakızın sahibi -kuzenim-
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
61
gunaydın arkadaslar acayıp sınırım bozukk yaaa bu ne bole koca alanyada turizm merkezinde buu sıcaktaa 3 gundur su yok yaa :( off off kasınmaya basladın :) bu sıcakta hıc cekılmıyo turkıyenın rezaleti bu sıcakta mıllet denıze gıder eee nerde yıkancak SU YOK :) dön denize :) nese yaa bende bı ilandan aldıgım fotolar var benım hayalımdekı lastık onun ki :) tam bi enduro dogrumu yazdım bilmiyom ....



 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst