Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
11
mehmetmumtaz arkadaşın sattığı motor u sahibinden de gördüm.http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-modifiyeli-asya-cross-bakimli-154247480/detay/ mehmetmumtaz hocam motor senden sonra nasıl kullanıldı herhangi bir sorunu varmı motorda krankta şansımanda yürürde vs. lastikler ne durumda. ilanı veren arkadaşa ulaşamıyorum. yada motorunu satan başka arkadaş varmı forumda.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Arkadaşlar, 2011 AS Tay 200 Gy motorumun karbüratörü bozuldu. Karbüratör bulamıyorum. Piyasada yok. Fakat gy değil de zs zonghsen'in karbüratörü var 79 lira. bu karbüratör olur mu? Ben ne yapacağım? Yardımcı olun bana. İşime motorla gidip geliyorum. Acilen yardım ve bilgi lütfen.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar, 2011 AS Tay 200 Gy motorumun karbüratörü bozuldu. Karbüratör bulamıyorum. Piyasada yok. Fakat gy değil de zs zonghsen'in karbüratörü var 79 lira. bu karbüratör olur mu? Ben ne yapacağım? Yardımcı olun bana. İşime motorla gidip geliyorum. Acilen yardım ve bilgi lütfen.

hocam cevap vermiştim gelişmeleri burdan da aktarırsan iyi olur.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
gaccal arkadaş, teşekkürler. sonunda orijinal karbüratörü bulup alabildim. fakat çok pahalanmış: karbüratör ve manifodu 550 liraya mal oldu.diğer hiçbir karb. asyaya olmuyor. oysa 45 lira 100 lira arasındalar. işimiz zor.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gaccal arkadaş, teşekkürler. sonunda orijinal karbüratörü bulup alabildim. fakat çok pahalanmış: karbüratör ve manifodu 550 liraya mal oldu.diğer hiçbir karb. asyaya olmuyor. oysa 45 lira 100 lira arasındalar. işimiz zor.

Abi naptın ya,
O paraya manifold uydurularak karburatör uydururdun üstüne de bi dünya gezerdin,
Şükür şimdilik bende sıkıntı yok ama olursa başka çözüm yolu ararım şahsen.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
gaccal arkadaş, teşekkürler. sonunda orijinal karbüratörü bulup alabildim. fakat çok pahalanmış: karbüratör ve manifodu 550 liraya mal oldu.diğer hiçbir karb. asyaya olmuyor. oysa 45 lira 100 lira arasındalar. işimiz zor.

Abi naptın ya,
O paraya manifold uydurularak karburatör uydururdun üstüne de bi dünya gezerdin,
Şükür şimdilik bende sıkıntı yok ama olursa başka çözüm yolu ararım şahsen.

hani çok ucuzdu lan parçası zımbırtısı

bu arada motor arıyorum satmayı düşünenlerle görüşebiliriz.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
hani çok ucuzdu lan parçası zımbırtısı

bu arada motor arıyorum satmayı düşünenlerle görüşebiliriz.

La moturun en pahalı yeri karburatörü,
oda mikuni japon bırak da olsun ama onunda alternatifi var önceki mesajlarda değiştirenler vs yapanlar var.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
herkese selam..motorumu yaklaşık 3 hafta önce aldım..ve karbüratördeki diafram sorunuyla karşı karşıyayım. Tabi ki yenisini bulamadık. yamaha tw200 ün karbüratörle aynı olduğunu öğrenince partzilladan diafram siparişi geçtim. 33 dolar...bi o kadar da kargo ücreti var...

bakalım deiştirince düzelir umarım...

şu an için yürüyor problem yok ama giderken baz devirlerde tekliyor gaz yemiyor gibi oluyor...

onun dışında problem yok...şimdilik...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
herkese selam..motorumu yaklaşık 3 hafta önce aldım..ve karbüratördeki diafram sorunuyla karşı karşıyayım. Tabi ki yenisini bulamadık. yamaha tw200 ün karbüratörle aynı olduğunu öğrenince partzilladan diafram siparişi geçtim. 33 dolar...bi o kadar da kargo ücreti var...

bakalım deiştirince düzelir umarım...

şu an için yürüyor problem yok ama giderken baz devirlerde tekliyor gaz yemiyor gibi oluyor...

onun dışında problem yok...şimdilik...

Hayırlı olsun Erro güle güle kullanman dileğiyle :joker:
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
selam arkadaşlar,ramzey qy için diyafram lazım,hangi markalar ramzeye uyar acaba.
hangi firmalardan bulabiliriz.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
ramzey Qm 200 gy cross yani,uyarsa haberim olsun bir zahmet
tamircim şuan araştırıyor,motoran fx 250 uyabilir dedi.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bizim asyanın karburatorunyamaha tw200 ile aynı olduğu için google da tw200 karb. Deyince çıkıyor. Oda yanlış hatırlamıyorsam partzilladan almış olmadı lazım. Ama sizinkileri bilemem.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
2
Arkadaşlar merbaha as200gy motorum için hiçbir yerde hava filtresi hortumu bulamadım(karbüratörden çıkıp hava filtresine giren) bu hortumu bulabileceğim yada muadil kullanabiliceğim bu konuda önerisi olan biri var mı? yada komple hava filtresi almak istersem nereden bulurum. müşteri hizmetlerini aradım açan yok mail attım cevap yok. bu hava filtersini söküp başka bir şey taksam nasıl olur? yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar merbaha as200gy motorum için hiçbir yerde hava filtresi hortumu bulamadım(karbüratörden çıkıp hava filtresine giren) bu hortumu bulabileceğim yada muadil kullanabiliceğim bu konuda önerisi olan biri var mı? yada komple hava filtresi almak istersem nereden bulurum. müşteri hizmetlerini aradım açan yok mail attım cevap yok. bu hava filtersini söküp başka bir şey taksam nasıl olur? yardımlarınızı bekliyorum.

onu normal bir yerden bulman zor ve zamanla acaip sertleşiyor o boru,
asyanın fabrikasına arasanız ulaşabilirsiniz ama bir faydası yok
nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama asyanın sitesinden sizen yakın olan bayileri arayıp komple hava filtresi isteyebilirsiniz 25-30tl gibi bir fiyattı çok ucuz,
ha ben yaklaşık 6000kmdir hava filtresiz kullanıyorum üşengeçliğimden o ayrı :)
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
6
Merhaba Arkadaşlar

Komik ama; kaportayı açmışlar bide aküyü çalmışlar..:)

Yeni akü alacağım; kaç amper olmalı? Akü boşluğuna uyacak ölçülerde akü için marka model tavsiyenizi bekliyorum.

Teşekkürler.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
karbüratör ile ilgili problem yaşayanlar aynı karbüratör yamaha tw 200 de de var..bu model türkiye ye gelmedi ama yurtdışı sitelerde bulmak mümkün...ihtiyacı olanlar araştırabilir.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
6
Aşağıdaki aküyü aldım. Boşluğa tam oturdu. Sorun yaşamadım.

http://www.akudunyasi.com/Deeppower-12N9L-BS-12Volt-9Amper-Aku-012V-0009Ah,PR-2780.html
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst