Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
her zaman başımın üstünde yerin var beklerim :)

serdal hocam da bu topiğe uğramaz oldu bende ona bi soru sorayım madem vardır belki bilgisi

şimdi benim egzozun bağlantı yerinde 2 tane conta var ve bunlar yüksek ısıya mukavemetli conlalar şunlar yani,

http://www.motobins.co.uk/library/88692.jpg

http://www.motobins.co.uk/library/88691.jpg

bunlar zamana yenik düştüğü için iş görmez haldeler bende 1 haftadır çözüm yolu arıyorum kaç söktüm taktım bilmiyorum orayı artık ama en son würth diye +700 dereceye dayanıklı bi egzoz için üretilmiş macun buldum taktım ve ta taaa dün o da işlevini yitirdi buna ne yapılabilir ne edilebilir bi çözüm önerisi :)

Google görsellerde ara tara , ve aynı sorunu yaşıyorum klingrit,alüminyum sac, sair siyah sıvı conta/slikon , olmuyor olmuyor, egzoz krater gibi 2 parçanın arası kolay ulaşılır değil şasi içinden dolanmasa direkt kaynak yaptıracağım, usandım yıldım.

Sonunda bu ara elemanın grafit sızdırmazı/contası olduğunu buldum, ancak yok.

@GaCCaLL hocam siz bu problemi nasıl çözdünüz? çözebildinizmi?, başka formülü varmıdır bu derdin acaba?..
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Google görsellerde ara tara , ve aynı sorunu yaşıyorum klingrit,alüminyum sac, sair siyah sıvı conta/slikon , olmuyor olmuyor, egzoz krater gibi 2 parçanın arası kolay ulaşılır değil şasi içinden dolanmasa direkt kaynak yaptıracağım, usandım yıldım.

Sonunda bu ara elemanın grafit sızdırmazı/contası olduğunu buldum, ancak yok.

@GaCCaLL hocam siz bu problemi nasıl çözdünüz? çözebildinizmi?, başka formülü varmıdır bu derdin acaba?..

Burda yada f650 topiğinde yazmıştım çözümü yanlış hatırlamıyorsam.
o contanın aynını kanuni'nin bigfoot denen modelinin egzoz contasıyla birebir uyuyor herhangi bir bayiye gidip yada internetten sipariş veriliyordu o şekilde de alabilirsin.
fiyatı da 10-20tl arası birşeydi,
bende çok sıvı conta egzoz contasıyla vs. ile uğraştım fakat sonuç alamamıştım :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Burda yada f650 topiğinde yazmıştım çözümü yanlış hatırlamıyorsam.
o contanın aynını kanuni'nin bigfoot denen modelinin egzoz contasıyla birebir uyuyor herhangi bir bayiye gidip yada internetten sipariş veriliyordu o şekilde de alabilirsin.
fiyatı da 10-20tl arası birşeydi,
bende çok sıvı conta egzoz contasıyla vs. ile uğraştım fakat sonuç alamamıştım :)

Cevap için teşekkür ederim, denemediğim materyal kalmadı ne konsa eriyor, bu bilgi çok iyi oldu emeğinize sağlık.

Kanuni bigfoot = Hyosung karion 125? mi acaba , yoksa atv türümüdür, google görselde yalnızca hyo karion çıkmakta sanırım o.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Esselamu aleykum, as 200 gy'nin kilometre redüktorü lazım. Gaziantepteyim hiçbir yerde bulamadım. acil.. yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Cevap için teşekkür ederim, denemediğim materyal kalmadı ne konsa eriyor, bu bilgi çok iyi oldu emeğinize sağlık.

Kanuni bigfoot = Hyosung karion 125? mi acaba , yoksa atv türümüdür, google görselde yalnızca hyo karion çıkmakta sanırım o.

evet carbon, bende o sekil biliyorum

o olmalı
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
evet carbon, bende o sekil biliyorum

o olmalı



O imiş ama malesef bizim yarmanın egzozun içine geçecek kadar küçük , az zorlasam içine girecek kadar küçük çaplı imiş , anlamadığım Bmw egzozuda bu kadar darmıydı yahu? neyse ilerde içini traşlarım belki uydurmaya çalışırım.

Alikemal kanuni servis aynı zamanda sağolsun sayesinde getirttik ancak , ölçmeden hata edildi hem bekledikkk hem beklenen değmedi.

Şu görünen grafit conta 40tl , (servis fiyatı hemde)

İlerde başka matur nasib olursa dursun kenarda...



 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
BMWde 2 manifold var belkide o yüzden küçükmüştü :sunny:
aslındafoto ile gösterseydin şu contanın nasıl durduğunu bi yorum yapabilirdik dışardan kelepçe ile sıkılıyor o zaman oturmuyormuydu?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
BMWde 2 manifold var belkide o yüzden küçükmüştü :sunny:
aslındafoto ile gösterseydin şu contanın nasıl durduğunu bi yorum yapabilirdik dışardan kelepçe ile sıkılıyor o zaman oturmuyormuydu?

Motordan çıkıp susturucu kısmmına gelen egzoz dış çapı : 37 mm , Karion grafit conta "dış" çapı 37 mm , iç çap : 31mm elbette olması gereken grafit contanın egzoz boğazına önce girmesi sonra susturucu boru/bogazının içinde gömülüp kelepçe ile sıkılması.

Defalarca , kendi grafiti öldükten sonra (tek kişilik motora 2 kişi binince oluşan gerilim 2 parça egzozun grafitini yedi) , klingrit/alüminyum sac/sair slikon/dyson hasılı hepsi nanay kaçırmakta idi, apacidede yok imiş neyse , uygun çapta buluruz i yerde artık.

Hasılı kelam olmadı:salut:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Esselamu aleykum, as 200 gy'nin kilometre redüktorü lazım. Gaziantepteyim hiçbir yerde bulamadım. acil.. yardımcı olursanız sevinirim

Bu arada kaynamış,
Bence km rediktörünü söküp parçacılara gidip bakarak alabilirsin uyan bir tane yoksa asya200 redüktörü deyince satıcılar yok çekecektir zaten,
Unutmadan önce söküp içini temizleyip içindeki Metal kısmı düzeltip kullanmaya devam edebilirsin tabi sağlamlık durumuna bağlı.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
121
Bu arada kaynamış,
Bence km rediktörünü söküp parçacılara gidip bakarak alabilirsin uyan bir tane yoksa asya200 redüktörü deyince satıcılar yok çekecektir zaten,
Unutmadan önce söküp içini temizleyip içindeki Metal kısmı düzeltip kullanmaya devam edebilirsin tabi sağlamlık durumuna bağlı.

fabrikadan orjinalini sipariş ettim, c.tesi yada p.tesi elimde olur takarım hemen inşallah
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar kendime bir motor almak istiyorum. ilk motorum olacak, onun için de çok para vermeden acemiliğimi atabileceğim bir motor arayışındayım. bulunduğum yerde 2006 model bir tane bu motordan buldum. km saati ve km teli eksik. bunun dışında bir problemi olmadığı söylendi. motorunda ve yürüyeninde bir problem yokmuş. ancak km için kesin bir bilgiye de ulaşamadım. istenen fiyat düşük ancak kararsız kaldım. bugün yarın karar vermem gerekiyor. alınabilir bir motor mudur ve eğer alırsam km teli ve km saatini bulmada sorun yaşar mıyım?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
arkadaşlar kendime bir motor almak istiyorum. ilk motorum olacak, onun için de çok para vermeden acemiliğimi atabileceğim bir motor arayışındayım. bulunduğum yerde 2006 model bir tane bu motordan buldum. km saati ve km teli eksik. bunun dışında bir problemi olmadığı söylendi. motorunda ve yürüyeninde bir problem yokmuş. ancak km için kesin bir bilgiye de ulaşamadım. istenen fiyat düşük ancak kararsız kaldım. bugün yarın karar vermem gerekiyor. alınabilir bir motor mudur ve eğer alırsam km teli ve km saatini bulmada sorun yaşar mıyım?

Yahu fotoğraf yok ilan no yok hiç bir bilgi yok,
bizde de var 2 adet satılık asya düşünürsen? bizde ankaradayız bu arada.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
62
arkadaşlar kendime bir motor almak istiyorum. ilk motorum olacak, onun için de çok para vermeden acemiliğimi atabileceğim bir motor arayışındayım. bulunduğum yerde 2006 model bir tane bu motordan buldum. km saati ve km teli eksik. bunun dışında bir problemi olmadığı söylendi. motorunda ve yürüyeninde bir problem yokmuş. ancak km için kesin bir bilgiye de ulaşamadım. istenen fiyat düşük ancak kararsız kaldım. bugün yarın karar vermem gerekiyor. alınabilir bir motor mudur ve eğer alırsam km teli ve km saatini bulmada sorun yaşar mıyım?

aslında ben asya as200 gy hakkında genel bilgi almak istemiştim, alınır mı diye sorarken. o sebeple ilan verme ihtiyacı hissetmedim. Ayrıca başkası benden hızlı davrandı ve motor satıldı zaten. sizdeki motorların durumu ve fiyatı hakkında detaylı bilgi alabilirsem düşünebilirim. [email protected] adresine detaylı bilgi, varsa fotoğraf ve fiyat bilgisi verebilirseniz bir inceleyeyim. ayrıca varsa ilan linki de olabilir.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
arkadaşlar kendime bir motor almak istiyorum. ilk motorum olacak, onun için de çok para vermeden acemiliğimi atabileceğim bir motor arayışındayım. bulunduğum yerde 2006 model bir tane bu motordan buldum. km saati ve km teli eksik. bunun dışında bir problemi olmadığı söylendi. motorunda ve yürüyeninde bir problem yokmuş. ancak km için kesin bir bilgiye de ulaşamadım. istenen fiyat düşük ancak kararsız kaldım. bugün yarın karar vermem gerekiyor. alınabilir bir motor mudur ve eğer alırsam km teli ve km saatini bulmada sorun yaşar mıyım?

doğru bir tercih...Gaccal ın bahsettiği iki motordan birisi benim motor...şehir içinde kullanıyorum ikinci motor olarak..satmayı düünüyodum fakat ilan falan vermedim..sana gerekli bilgileri göndermiş zaten...
 

RNA

Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba,
Asya AS200gy-2 model motorum var, sanırım yağ yakıyor, (beyaz duman çıkıyor ama her zaman da değil ve ilk çalıştırmada keskin bir koku veriyor.) Şimdi ben ustaya desem ki yağ yakıyor diye, hemen en çok nasıl para kazanırsa o parçaların değişmesi gerektiğini söyleyebilir. Bunun için sizden yardım almak isterim, Avrupa yakasında önerebileceğiniz düzgün bir tamirci var mı? Hem gidip biraz sohbet etmek isterim hemde motorum ile ilgili arızaları güvenilir bir ele teslim etmek isterim. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Arkadaşlar merhaba,
Asya AS200gy-2 model motorum var, sanırım yağ yakıyor, (beyaz duman çıkıyor ama her zaman da değil ve ilk çalıştırmada keskin bir koku veriyor.) Şimdi ben ustaya desem ki yağ yakıyor diye, hemen en çok nasıl para kazanırsa o parçaların değişmesi gerektiğini söyleyebilir. Bunun için sizden yardım almak isterim, Avrupa yakasında önerebileceğiniz düzgün bir tamirci var mı? Hem gidip biraz sohbet etmek isterim hemde motorum ile ilgili arızaları güvenilir bir ele teslim etmek isterim. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.

Ben söylüyorum sana Piston(28tl idi)+silindir(98Tl idi)+Sekman(56tl İdi)+işçilik(ustaya kalmış.
ha almışken birde conta takımı al derim ben.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
arkadaşlar herkese güvenli sürüşler tekerinize taş değmesin eski bir asya gy 200 kullanıcısı olarak tekrar almak istiyorum sıfır bulabilir miyiz bir bayi var mı ya da satan arkadaşlar benim şu anda kullandığım motosiklet mondial mcx 2750 km 2014 model takas yapmak isteyen olursa düşünebilirim ama sıfıra yakın olursa sezonunuz bol zevkli eğlenceli km geçmesi dileğimle ...
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
10
Merhaba Arkadaşlar,
5 yıldır İstanbul' da aktif olarak Tay200 kullanıyorum,
Köprü yolunda, Anadolu tarafında belki yollarımız kesişmiş selamlaşmışızdır:)
1 hafta, 10 gündür çözemediğim bir sorunum var tecrübelerinizi paylaşabilirseniz mutlu olurum.
Geçen hafta birden marş basıp gaz almamaya başladı ama uzun uğraşlar sonunda çalışıyordu,
ayaktan çalıştırmayı hiç beceremedim zaten,geçenlerde işyerimin otoparkına bıraktım,
dönüşte yine çalıştıramadım hatta o kadar çalıştıramadım ki akü bayılmaya başladı,
bir yokuş bulup motoru vurdurmayı denedim kısa süre gaz yedi ama bayılarak sustu,
bi dahada çalıştıramadım, 2 gün bekledi, c.tesi günü arabanın arkasına bağladık yakınlardaki
sıradan bir motorcuya götürdük, önce aküyü şokladı bujiyi değiştirdi ve çalıştı.
bu sabah gelirken benzin aldım, benzincide yine çalıştırmakta zorlandım neyse gittim biraz
vitesi 5 e aldım biraz gittim birden motor bayılmaya başladı, kenara çektim,
çok uğraştım ama çalıştıramadım. bu motorda bundan 3 yıl kadar önce aynı problemler olmuştu,
yetkili servisine 3 defa bıraktım her defasında oldu sorun yok diyip teslim ettiler ama hepsindede bir kaç gün sonra yolda kaldım.
sonra özel servis buldum ve usta gerçekten ilgilendi sorunun beyinden olduğunu söyledi değiştirdik ve geçen haftaya kadar periyodik bakımlar dışında hiç bir işlem yaptırmadım. Bu tecrübeme dayanarak beyin bulmak için Asya servislerini tek tek aradım Göztepe servisinde ellerinde olduğunu öğrenip gittim aldım, getirip değiştirdim, biraz zorlansada çalıştı, yola çıktım, her viteste deneye deneye gidiyodum
sonra 5. vitese geçtim ve 300-400 metre gittim yine gaz kesti,
çektim kenara uğraş uğraş olmadı, biraz yokuşta motoru vurdurarak çalıştırabildim, gelene kadar 4 ten yukarı çıkmadım:)
Az önce otoparka inip çalıştırmayı denedim malesef yine çalışmıyor, vaktim olmadığı için motor vurdurma yapmadım,
yarın servise götürmek istiyorum ama umarım servise gidecek kadar çalışırda yolda bırakmaz.
Bu arada Asya tay200 alacaklara almayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ediyorum,bu kadar inatçı bu kadar az masraflı bu kadar dayanıklı
bu fiyata bulamazsınız. Ha yukarda saydıklarıma gelirsek 5 yıldır yaz kış tepesindeyim o kadar nazıda olsun :)
Üstadlar;
Siz buna benzer bir sorunla karşılaştınız mı? nasıl çözdünüz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst