- Katılım
- 15 Mar 2014
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Herkese iyi günler forumu takip ediyordum ama üye değildim bugün 2.günüm forumda İsmim Samet 18 yaşında lise son sınıf elektrik elektronik okuyorum. Motor benim 3 senelik hayalimdi. Ailemin korkusundan dolayı alamıyordum ocak'da yaşımı doldurdum ve gittim kendim motor aldım ve bizimkilere gösterdim olumlu karşılamak zorunda kaldılar. :thumleft: 3-4 gün öncesinde ilk motoruma kavuştum ve sizlerle paylaşmak istedim herkesin görüşlerinizi bekliyorum. :sunny: 19A tercih etme sebebim başlangıç için. Mash , fizy vs daha çok sucu motoru olduğu için 19a maxi scooter gibi olduğu için tercih ettim ve daha iri kasalı
Ve havalar ısındığında forumdaki scooter kullanan abiler ablalar kardeşler ile geziler düzenleyip beraber vakit geçirmeyi çok istiyorum. Herkese selamlar :queen:
Motorun satışını aldıkdan sonra ilk resmim.










Buda motorun kullanıcı olan ben.

Motorun satışını aldıkdan sonra ilk resmim.










Buda motorun kullanıcı olan ben.

