Aslında uzun zamandır bu MT uyesiyim

Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
Aslında uzun zamandır MT uyesiyim,ama uzun zamandır girme fırsatı bulamadım.Tekrardan sizlerle olmak cok guzel arkadaslar :salut: :rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
çokta uzun zaman olmamış aslında üyeliğin...

m.ö.2005 filan.....:queen:

adını,yaşını filan bilsek hitabımızı ona göre ayarlardık...:rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
21 yasımdayım Rusya spor akademisinde Antrenorluk bolumu okuyorum :) Tolgahan ismim sizin isim ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ismim yazılı orda yahu!!!:queen:
adım samet..
37 yaşındayım...
K.K.K .çalışıyorum...

sevdiğim renkler..................:queen::pl:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her zaman gitmek istediğim memlekette yaşıyorsun.En azından beş yıl yaşasam Rusya'da çok mutlu olacağım.Artısıyla,eksisiyle hem dilini hem de kültürünü öğrenmek istiyorum o diyarların.

Yaş 27,Sağlık Bakanlığı(Psikolog),Sakarya.
Tanıştığımıza memnun oldum kardeşim.

Sana başarılar ve mutluluklar diliyorum.

Selamlar.
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
Tesekur ediyorum sanada umarım bi gun gezmeye gelirsin..Cok guzel yerler :)
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
Eski MT Uyelerinden kimler var :) iceri 2005 mezunu olabilir :p

Selam herkese hatırlabilenler cıkacak mı acaba :) ? :king:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ben çok düzenli katılımcı değilim ama taa 2004 aralık ayından üyeyim. nickimdeki 16 ... 16 yaşında bir üye olduğumu simgeler ama şimdi 23 yaşındayım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
oo 2004 :) 7 sene cok guzel... memnun oldum isim ne acaba ? Ben Tolga
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Zaman ne kadar çabuk geçiyor, üyeliğim 5 seneyi gecmiş. Deniz ben bu arada...
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
Memnun oldum Mengu.Memnun oldum Deniz evet zaman cabuk geciyor gercektende :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst