ASLa Wazgeçemeyeceğiniz 3 şey ???

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkeğin seçme şansı olmuyo be water ,erkek seçilen taraf oluyo genelde,

şimdi sen buna çok basit bir cvp verecen
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Her gördüğünüz kıza kur yaparak kızlara bir sürü alternatif sunarsanız tabii ki onlar da seçer. Sana da 20 kız kur yapsa sen de seçersin. Ama tabii hepsiyle ilişki yaşamak da isteyebilirsin.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her gördüğünüz kıza kur yaparak kızlara bir sürü alternatif sunarsanız tabii ki onlar da seçer. Sana da 20 kız kur yapsa sen de seçersin. Ama tabii hepsiyle ilişki yaşamak da isteyebilirsin.

ya water döndürüp dolaştırıp lafı aynı yere getiriyosun,gördüğümüz her kıza kur falan yapmıyoruz,sen neden böle düşünüyon onuda hala anlamadım,zaten doğru düzgün bir kız bulduğumuzda diğerleri ile işimiz olmaz,öenmli olan sayı kur yapan kızların sayısı değil,niteliği ve niceliği...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erkekler seçici değil çünkü doğa o lüksü dişiye tanımış.
erkek zaten kendi seçenek. nasıl seçsin.biizm de peşimizde 20 kişi olsa biz de seçerdik.

ayrıca kadın zaten peşindeki abaza ordusuyla kariyeri olmadan da erkeğini eziyor , yanına yaklaşılmıyor,

bi de kariyeri olsa sokağından bile geçilmez.kariyerliler, kanada standartlarında adam aralıkları için ve kimseyi beğenmedikleri için ya depresif bekarlar olarak kalıyorlar,biryerlerde şef olup ekmek parası için kendilerine katlanan insanlara kan kusturup rahatlıyorlar,
ya 60 yaşında ticaretle de uğraşan wolkswagen passat kullanan bi prof.a kapatma oluyorlar

ya da lezbiyen oluyorlar.

Kendin için değil de kadın için mi okuyup çalışıyorsun raflar?

o saydığım şeylerin hepsi de bu dünyada kalacak şeyler.aslında hepsi hava civa. ama kendim olup da onlara ilgim yok dersem hani kız beni olduğum gibi kabul eder ya:komik olma.

tabiki kendim için yaşıyorum. ama duygusal ve cinsel sağlığım için birine ihtiyacım var ve o birinin bedelini ödemek için de o saydığım şeylere sahip olmak zorundayım.

peşinde 20 kişi varken hiç bir kadın hiç bir erkeği olduğu gibi kabul etmek zorunda değildir.ama peşinde 1 kişi bile olmadığı için erkek seçilmek için kadının istediği adam olmak zorundadır.(kadınla erkek eşit meşit değildir)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
hım.. eyvah @renkli_su uuf neyse teğet geçiyorum aman omuz silkeyim bir
1-GILERA
2-VODKA(GILBEY'S-BORZOI arada sırada LOKKA-SMIRNOFF)
3-Çirkin kadın yoktur. Az vodka vardır :cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
276
hiç olmayacak hayallerim...
olacağını umduğum hayallerim...
Super 51 im:pale:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hayaller ve umutlardır bizi ayakta tutan
Gerçeklerdir ayağa kalkmamız için bize zemin olan :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
OHooooooo!!!

aman aman aman 5 günlük yokluğumda bu konu nerelere gelmiş bölee...

Arkadaşlar:

ASLa wazgeçemeyeceğiniz 3 şey nedir ??? sorumuz bu...
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cakal nereye gitsem karsımdasın la???
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Seni bırakabilir miyim kardeşim??? Hep peşindeyim.. :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Nedenkine acep???:cherry: :wiinkk: :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
walla adamın msj ları benm atacağm msj ların aynı da o yüsden ..

ALP :p
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya water bize küs falan mı acaba..

yanlış bir şey mi yaptık acep..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulusal kimliğimden, ulusal çıkarlarımdan , atatürkün bize çizdiği yoldan asla vazgeçmem.

ailemden, çok sevdiğim üç beş makara arkadaşımdan ,geçmişimi belgeleyen fotoğraflarımdan vazgeçmem.

kurt köpeğinden (çok hakikatli ve vefalı hayvanlar.)

,av tüfeğiyle şişe patlatmaktan (zevkli. ama canlı hedefelre sıkanlara tilt oluyorum)
ve eski püskü de olsa arabamla gezmekten vazgeçmem.küçükşeylerle mutlu olabilmeli insan.kendi kendine yetebilmeli.illa porsche olması gerekmiyo yani mutlu olabilmek için.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1.rafi
2.musti
3.mete
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst