ASLa Wazgeçemeyeceğiniz 3 şey ???

Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
1-çocuklarım
2-asabiliğim(çok gitmesini istiyorum bu sinirli halim bana zarar veriyor ama kurtulamıyorum)
3-müslüm gürses
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
1- ailem
2- sevgilim (olmadığı zamanlarda = yemek yemek)
3- motorsikletim (servisteyse veya hava yağmurluysa = arabam)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1-keskin nişancı tüfeğim

2-maskem

3-kaos,kargaşa,polemik,
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Halaaaa wazgeçemeyeceklerini sölemeyen arkadaşlarımız war..

Aaaaaa.. Biz bizeyiz burda bea :queen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
1-Davadan asla vazgeçmem,Yaşasın TÜRK milliyetçiliği,

2-İnancımdan asla vazgeçmem..

3-Takımımdan aslan vazgeçmem..(ULTRASLAN-HAKKARİ)


senınle aynı gorusteyım by_shadow.

ALLAH TÜRK'Ü KORUSUN (amin)

1.ülküm
2.inancım
3.ailem

(motoruma ne kadar duskun olsamda benım ıcın bu saydıklarımdan sonra gelir)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
hortlattım ama yazmak isteyenler olur belki:p
1-motosikletim
2-elmasımmm(aşqumm::160::)
3-kaskım(kaskımı çok seviyorumm)
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
1-Türklüğüm
2-Motorum(daha yok ama ondan vazgeçemeyeceğimi biliyorum :))
3-Sevgilim:joker:
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
101
1- Bilgisayarım :)
2- Zeliha :queen:
3- 600rr Sevdam ( Bir gün Mutlaka 600rr 'ım olacak :salut: )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst