askerlikle ilgili

Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar ben üniversitede okuyorum açıköğretim olarak ve bu sene 4 sınıftayım okul bittikten sonra diplomayı aldığım zaman 1 ay içinde askerliğe başvurmam gerekiyormuş askerlik şubesinden demişlerdi yoksa kaçak duruma düşüyormuşum ben okul bittikten bir sene sonra gitmeyi düşünüyorum yeni oluşan bazı sebeplerden dolayı askere okul bittikten sonra tekrar askerliği tecil etme hakkım var mı bu konuda bilgisi olan varsa yardım ederse sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim hükümet sistemi değiştiriyor, asker kaçakları sistemden sorgulanamayacak artık. Bu konuyu bir araştır istersen.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
üniverstie bittikten sonra 1 yıl tecil hakkın var. okulun bitince okul askerlik şubesine okulu bitti bu adamın aklınızda bulunsun diye yazı gönderiyor. otomatikmen işlem gerçekleşiyor. bir ay diye birşey yok. kendi şubeni arayıp sorarsan daha sağlıklı bilgi alırsın.
ayrıca seni gözaltına alamazlar 29 yaşına kadar. yedek subaylık sınavına girmezsen bakaya kalırsın. onun da para cezası olur. zaen para kazanyorsan da problem olmaz. lakin milletvekili seçilemezsin, belediye başkanı vali olamazsın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 yıllık lisans mezunları 2 yıl tecil hakkına sahip..sen de açık öğretim merkezine telefon aç sor fatihim benim ne kadar tecil hakkım var de onlar sana söylesın ya da bağlı bulunduğun askerlik şubesini ararsan öğrenirsin..bir ay içinde diplomani onlara ulaştırman gerekli çünkü o gerizekalilar okullardan diploma alamıyorlar hatta pomem ın yolladığı evrakları askerlik şubesinde kaybediyorlar..böyle de aptalca çalışan bir sistemi var..al eline diplomani git askeriyeye tecil ettir onlar sana soracaklar zaten ne kadar istediğini..
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
jandarmaya denk gelmiyorsan kaçak olmanda sorun yok. ben 1 sene asker kaçağı kalmışım, şehir şehir gezdim, polis gbt yaptı vs hiç haberim bile olmadı kaçak olduğumdan. sonra normal vatandaş gibi gidip askerlik şubesinden işlemlerimi yaptırdım, askere gittim.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
okuldan sonra 2 sene tecil hakkın var...2 sene tecil ettir gitmek istediğin zaman dilekçe yaz tecili çek ve git....
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
bir sene tecil iki seneye çıktı ise iyi olmuş. ben bitirdiğimde bir sene demişlerdi. iki yıl kimse sana karışamaz. gez toz ye iç. olaya bulaşma. bulaşsan da birşey olmaz ya.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Git yap askerliğini gel derim ben. Ne kadar geç gidersen o kadar zor gelir. Ben okul biter bitmez gittim, 12 ay yedek subaylık yapıp döndüm; şimdi iş bulmak çok daha kolay, kafam çok rahat.
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
bence yurt dışında bir iş bul. git 3 yıl çalış bir yıllık maaşını devlete ver askerlikle uğraşma. ben böyle bir imkanım varken gittim asker oldum. milli duygulardan dolayı. sonra askerlikte yararlı yaptığım tek şey nöbet tutmaktı. luzumsuz eğitimler 2. dünya savaşından kalma teknolojiler. komutanların egosu. mantıksız komutanlar ve emirleri.
 
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Tecil hakkını yeme derim malum durumlar hergün değişebilir.... tekrardan açık öğretime yazıl
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
7
4 yıllık üni. mezunu olduunda askeriye sana 2yıl tecil hakkı veriyor okulun bittikten sonra müacat et subene okulum bitti tecil etmek istiyorum diye 2 yıl tecilini kullan ama bence cok önemli bir sebep yoksa git gel derim ben. bende ağustosta şırnaktan geldim en hayırlısı bian önce yapıp bitirmek tercih senin tabi kolay gelsin.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
herkese teşekkür ederim bilgiler için 2 yıl tecil etme hakkım varsa çok iyiymiş.

jandarmaya denk gelmiyorsan kaçak olmanda sorun yok. ben 1 sene asker kaçağı kalmışım, şehir şehir gezdim, polis gbt yaptı vs hiç haberim bile olmadı kaçak olduğumdan. sonra normal vatandaş gibi gidip askerlik şubesinden işlemlerimi yaptırdım, askere gittim.

abi kaçak duruma düşmemem gerek işe girme durumum varda tecilli yada yapmış olmak gerekiyor o yüzden

bence yurt dışında bir iş bul. git 3 yıl çalış bir yıllık maaşını devlete ver askerlikle uğraşma. ben böyle bir imkanım varken gittim asker oldum. milli duygulardan dolayı. sonra askerlikte yararlı yaptığım tek şey nöbet tutmaktı. luzumsuz eğitimler 2. dünya savaşından kalma teknolojiler. komutanların egosu. mantıksız komutanlar ve emirleri.

ben askerliğimi yapmak istiyorum askerlik yapmamakla ilgili bir derdim yok sadece az erteleyeceğim.

Git yap askerliğini gel derim ben. Ne kadar geç gidersen o kadar zor gelir. Ben okul biter bitmez gittim, 12 ay yedek subaylık yapıp döndüm; şimdi iş bulmak çok daha kolay, kafam çok rahat.

4 yıllık üni. mezunu olduunda askeriye sana 2yıl tecil hakkı veriyor okulun bittikten sonra müacat et subene okulum bitti tecil etmek istiyorum diye 2 yıl tecilini kullan ama bence cok önemli bir sebep yoksa git gel derim ben. bende ağustosta şırnaktan geldim en hayırlısı bian önce yapıp bitirmek tercih senin tabi kolay gelsin.

hayırlısı abi zaten bende bir an önce yapmak istiyorum ancak işle ilgili ertelemem gerek bakalım
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
ya fatih bırak tecil işlerini kardeşim git yap gel en güzeli hem kafan rahat olur hemde önünü daha net görürsün..
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
ya fatih bırak tecil işlerini kardeşim git yap gel en güzeli hem kafan rahat olur hemde önünü daha net görürsün..

kemal zaten benim niyetim hemen yapıp gelmek ancak bazı planlarım var ondan düşünüyorum bakalım hayırlısı tecil yapıldığını durmam iyi oldu
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Askerlikle ilgili konular açılınca hep tansiyonum çıkıyor, en iyisi yapıp da gelmek. Ben de bu yaza okulum bitince en kısa zamanda kısa dönem askerlik yapıp bu işten kurtulmak istiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Kesin ve net bilgi. Okul bittiğinde 29 yaşını doldurmamışsan 2 yıl tecil hakkın vardır. 29 yaşını doldurmuşsan muayeneye sevk olur, ilk celp dönemi için sınav tarihi alırsın.
 
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
193
asal'ı ara orayla görüş hemen sonuç alırsın ben bir hafta içinde başvuru yaptım 1 hafta içinde askere alındım şöyle güzel bir dilekçe yazıyorsun orda ailevi -maddi - manevi nedenlerle başlayan oradaki subay duruma bakım erteliyor veya hızlandırıyor (asal) askeralmadairebaşkanlığı
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
tecil mecil boş ver abilerin söylemiş işte git hemen yap gel işi gücü bahane etme askerliğini yapmış adam her işte daha makbuldur işyerinde seni kadroya
alcak olurlar-bu bir örnek tabi-bakarlarki aaaa askerliğini yapmamış haydi yattı kariyer planları sağlığınla ilgili bi derdin yoksa gerisini boş ver hemen git
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst