Askerlikle ilgili soru ?

Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
sLM arkadaşlar . askerlikle ilgili bi soum olacak . gözlerinden %53 engelli raporu olan ve gece körlügü olanları askere alıyorlarmı ? 93 dogumlu bu yaz muayene kagıdı gelecek sanırım .
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Sorun sadece gözde ise yüksek ihtimalle yapar. Komando olamaz, Geri hizmet ve nöbetten muaf olur yüksek ihtimalle. Ama yine de yapar diye düşünüyorum. Tabi bölgedeki Askeri Hastahane nin de insafına kalmış bir durum bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Askerliğini askeri hastanede yedek subay olarak yapmış biri olarak kesinlikle yapar diyorum.Biz ne raporlar gördük askerlik yapmaya gelenlerin ellerinde.Bu durum iki yıl öncesinde KKTC'de ki askeri birlikler için geçerliydi ama siz burada Haydarpaşa'ya gidersiniz,Tabip Yüzbaşı'lardan birisi uygun değildir der,heyette onun görüşüne katılırsa bilemem.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gözlerindeki astigmat ve bir kaç göz hastalığı sebebiyle %40 raporu olan arkadaşım askerlik yapmadı.
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
185
ben de askeri hastanede yaptım, sadece gece körlüğü olduğu için çürük alıp giden vardı. (alınmama durumu yok. alındı, gece görmediği tespit edildi, heyete çıkarıldı ve gönderildi) yani biraz şans işi sanırım. sen muayeneye gittiğinde kendi doktorundan aldığın raporunu vs. yanında götür bi faydası olabilir.
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Ben hastanede değil ama sınıflandırmada yaptım yedek subay olarak. Parmaklarıı olmayan mı dersin, kolu kırılıp yanlış kaynamış olanlar mı dersin, yoksa şizofren mi dersin herkes geçiyor sağlık kontrolünden kendin aksini belirtmedikçe. Belki kanunen bir engel vardır o kadar görme kaybının yapmamaları konusunda, ama yapmak istiyorsan her türlü yaparsın.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
anladım hocam cok teşekkürler . cevremdeki herkez yapamaz diyor birde sizlere sormak istedim .
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
bana göre askere gider , ama komutan ofisi yazıcısı gibi şeyler olur..ama yapar
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bu arkadaş askerlikten yırtmak mı istiyor, yoksa askerliğinii yapmak mı?

ona göre sevindirip ya da üzeceksem katmerleyeyim :p
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Muayeneyi geçip askere gidebilir. Eğer girdikten sonra kendisi kaşırsa olayı kurul kararı ile askerliğe elverişli değildir raporu alır gider. Kaşımazsa olayı geri hizmette bitirir askerliği.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birkaç üye var bu konu üzerinden kesin sorular sorarak olayı sistem sorgulamasına çevirecek türden insanlar,bu başlığı gözden kaçırmışlar sanırım.Sorduğun sorulara net cevaplar aldın ve açtığın başlık temiz kaldı,özlediğimiz görüntüler.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Birkaç üye var bu konu üzerinden kesin sorular sorarak olayı sistem sorgulamasına çevirecek türden insanlar,bu başlığı gözden kaçırmışlar sanırım.Sorduğun sorulara net cevaplar aldın ve açtığın başlık temiz kaldı,özlediğimiz görüntüler.

farklı mütalaalar ve felsefi açılımlar sevmemende benim için sorun yok. sen de idare et işte bizi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
farklı mütalaalar ve felsefi açılımlar sevmemende benim için sorun yok. sen de idare et işte bizi :)

Kardeş ne cevap yazılırsa yazılsın haklı olsan da olmasan da mutlaka bir cevap yazma girişiminde bulunuyorsun ya bu bile yeter:) Senin cevap yazdığın her konuyu keyifle takip ediyorum.Üslubunu ve yaklaşımını beğenmesem de inançlı bir insan olduğun için seviyeyi gayri ahlaki düzeylere düşürmeyişin hoşuma gidiyor.Farkındaysan tartışma derdinde değilim çünkü netten tartışmalarla birşey olmadığını yıllar önce anlamış biriyim.Neyse uzatmaya gerek yok,her iki konudan birinde mutlaka imzan var,seviyorum seni:) Takıldım farkındaysan,cümlelerimi döndürüp bana dokundurma e mi? Mollalar başlığını izlemedeyim.İyi gidiyorsun,son mesaj bombaydı:) Yakaladım,sobe!
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
162
bu arkadaş askerlikten yırtmak mı istiyor, yoksa askerliğinii yapmak mı?

ona göre sevindirip ya da üzeceksem katmerleyeyim :p

:) hocam istenilmicek bi durum yok . ama oraya gidipde madur olmanın bi anlamı yok . yanı bunun usulunu ögrenelim istedim.. cünkü gece körlügü bendede var . onun durumu benden daha agır . . . askerlıkten yırtmak dgil amac. maksat oraya gidince zor durumda kalmamak .

Bu arada herkese teşekkür ederim . konuyu actı uzadı diye düşünmeyin sakın nete girme fırsatım pek olmuyor malesef .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst