Birkaç üye var bu konu üzerinden kesin sorular sorarak olayı sistem sorgulamasına çevirecek türden insanlar,bu başlığı gözden kaçırmışlar sanırım.Sorduğun sorulara net cevaplar aldın ve açtığın başlık temiz kaldı,özlediğimiz görüntüler.
farklı mütalaalar ve felsefi açılımlar sevmemende benim için sorun yok. sen de idare et işte bizi![]()
bu arkadaş askerlikten yırtmak mı istiyor, yoksa askerliğinii yapmak mı?
ona göre sevindirip ya da üzeceksem katmerleyeyim![]()