Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahanda geldim, şu an koridordayım:queen:millet ders yapıyor ben geziom.illallah ettirdim herkesi:queen:müdür öpmeden ben kaçar hadi :) beden eğitimi dersinde zaten kaçacam :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aradığınız kişiye ulaşılamıyor :p
 
Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
103
C:\Documents and Settings\Pro2000\Belgelerim\Resimlerim\31102007027.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim babamın dayısının oğlunun teyzesinin kızının çocuğunun büyükbabası intahar komandosu lammmmmm:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Kas 2007
Mesajlar
15
ben parala askerli yaptım tabiki dedem izin vermedin tabiki kendisi paşa olunca topile parala yapıldım :) sakin benden kıskanmayın laaa :):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim dedemi karıştırmayın lamm:queen: zaten 4 yıl askerlik yapmış garibim:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben 11 den aşağı kalkmayı düşünmüyorum,kahvaltımı rus kızlar yatağıma getirsin,haftasonu üniforma giymem ona göre, ha bir de bot giymem kendi ayakkabımı getiririm ben.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kıskanmayım olm, sizde gelin lammmm,deniz,güneş,kumsal,ruslar,atletik vücudum ve ben :mrgreen::mrgreen::mrgreen: akşamda uyumak için kışlaya gideriz artık :mrgreen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
kıskanmayım olm, sizde gelin lammmm,deniz,güneş,kumsal,ruslar,atletik vücudum ve ben :mrgreen::mrgreen::mrgreen: akşamda uyumak için kışlaya gideriz artık :mrgreen:

olm adam zaten askerliğini yapmış hemide paralı diyo olan bize olacak paşa dedeme sölimde kafam estikçe gelip giderim ne acelesi var :queen:
 
Katılım
13 Kas 2007
Mesajlar
15
bizim ruslara gözüm yok ruslar bizim gözümüze baksın..bana cinli lazım..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim ruslara gözüm yok ruslar bizim gözümüze baksın..bana cinli lazım..:)

fantaziler meydana çıkmaya başladı yavaş yavaş:queen: abi çinliler minnacık oluyor bi tane yeter mi sana ???:mrgreen::mrgreen::mrgreen:konuyu kilitleyecekler yada bizi banlayacaklar sonunda:mrgreen::mrgreen:


al işte, olm napcan lan yunanlıyı,venezüelaya gidelimde hatun görün lammm:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst