bende agustosun 21 inde gitcem..... :bounce:
vayy tertibim benim...bi tertip bulduydu onuda cizmisler....:mrgreen:
1987\3 tertip
bende 21 agustosta 2007 de basladım...
acemilik: konya personel okulu 1.bölük 2.takım 4.manga 17.inzibat eri
ustalık : 3.ordu merkez komutanlığı ERZİNCAN
inzibat eri, son 6 ay otogardaydım...:bounce:
otogarda olmadığımda da askeri lojmanda nöbetteydim... :cherry:
3.ORDU MERKEZ KOMUTANLIĞI ERZİNCAN
söyle bir anımı anlatayım...
askeri lojmanda nöbet tuttugum icin...11--13 nöbetine gitmeden önce lokantayı arayıp saat 11:30 de cakmak 2 lojmanına 2 tane 1,5 kıymalı söylerdim...nöbete giderdim yarım saat sonra yemeğim gelirdi...:cherry::cherry::cherry::cherry: