Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çanakkale gelibolu 3'üncü kolordu yıldırım kışla gurup karargah bölüğü (kaytargah :mrgreen:) 1981/2 Ulaştırma ...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
1962/3 devre kayıbı..
Acemi birliği Zrh.tüm.Tnk.Tb.3 Bl.2'nci Tk.-Ankara Etimesgut - M48 II Patton nişancısı.
Usta birliği 8'nci Kolordu Komutanlığı Elazığ. Muhafız bölüğü Şeref Kıtası.

Güzel günlerdi keşke tekrar Asker olabilsem:)
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
77/4 karabük 116 ıncı jandarma tabur komutanlığı.
zonguldak merkez,devrek ve safranbolu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende agustosun 21 inde gitcem..... :bounce:

vayy tertibim benim...bi tertip bulduydu onuda cizmisler....:mrgreen:

1987\3 tertip
bende 21 agustosta 2007 de basladım...
acemilik: konya personel okulu 1.bölük 2.takım 4.manga 17.inzibat eri
ustalık : 3.ordu merkez komutanlığı ERZİNCAN

inzibat eri, son 6 ay otogardaydım...:bounce:
otogarda olmadığımda da askeri lojmanda nöbetteydim... :cherry:

3.ORDU MERKEZ KOMUTANLIĞI ERZİNCAN

söyle bir anımı anlatayım...
askeri lojmanda nöbet tuttugum icin...11--13 nöbetine gitmeden önce lokantayı arayıp saat 11:30 de cakmak 2 lojmanına 2 tane 1,5 kıymalı söylerdim...nöbete giderdim yarım saat sonra yemeğim gelirdi...:cherry::cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
647
Tekirdağ marmara ereğlisi yazlık kamp... Arkasından tertip emriyle Ağrı Orduevinde Müzisyen olarak tamamladım Vatani görevimi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst