Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
76/3 acemi birliği ankara mamak meps okulu
usta birliği ankara gen kur bşk.
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
9
66/1 tertip
Acemi : Malatya Şöför Eğt.
Usta : 2. Ordu Spor Eğt. Alayı ( Futbol - Hentbol )
Oooooh Kebap..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
82/4 3 ay yeni foça. 3ay eski foça 9 ay da amasya 71, dönem c_timi
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Erzincan Subay Orduevi - pastane sorumlusu, bahce büfe sorunlusu, general garsonu, oyun salonu v.b. yerlerinde görev yaptım... ot yolmak, nöbet tutmak nasip olmadı, hatta askeri elbisem, postalım dahi olmadı, içimde kaldı, bi daha gidebilirim :)))
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
80/3 acemilik Manisa kırkağaç 6. jandarma komando er eğitim alayı
usta birliği Erzurumun Hınıs ilçesi Muş Varto sınırı dağ karakolu jand.kom. tim çavuşu...
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Valla bişeye dikkat ettimde çogunuz izmirde askerlik yapmışsınız ben niye görmedim sizi buralarda ya :p Benimde acemilik iskenderun 1.er egitim alayı (foto) ustalık fenerbahçe orduevi (denizci) subay restaurant-bar çvş :) 80/1 kral tertip (kura).
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
83/3
Eğitim; Eğirdir Komando Eğitim Birliği
Usta; Diyarbakır Komando Eğitim Tugayı

Bordo bereli olarak yaptım.

Dermişim :p çok isterdim ama henüz nasip olmadı :) ...
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
80
81/1 acemı bırlıgı afyon/emırdag ve bılecık/sogut
usta bırlıgı hakkarı/çukurca+18 ay
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
72/2 acemilik Erzincan 59.Topçu Tugayı
Sonrasında Özel Elektonik Grup Komutanlığı (GES)
Ordudonatım Parça Uzmanı
15 ay olarak yapanlardanım.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmadım
:silent:
11.11.81
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
1960/2 3.jan.er.eğt.al. Al.krgh bl.Hozat
Hepinizin dedesi sayılırım.:)
varmı kep üstüne kep koyan:)
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Uzun uğraşlar sonucu:p 2000 yılında Bedelliyi yakalayıp 28 gün yaptım İzmir Gaziemir de
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
267 kdbk
Acemilik:Amasya
Usta:Ağrı/Patnos---->Tunceli/Ovacık/Yeşilyazı
Bitli piyade.(hayatta şans gülmedi, askerde mi gülecekti yani?)
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
241. Dönem (1994-1996)
4 Ay Gaziemir Ulaştırma Okulu
12 Ay Anamur Hava Radar Mevzi Komutanlığı

Ama ben askerlik mi yaptım derseniz yok...olabilecek en rahat yerlerden biriydi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst