Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
76/3 acemi birliği ankara mamak meps okulu
usta birliği ankara gen kur bşk.
 
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
9
66/1 tertip
Acemi : Malatya Şöför Eğt.
Usta : 2. Ordu Spor Eğt. Alayı ( Futbol - Hentbol )
Oooooh Kebap..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
50
82/4 3 ay yeni foça. 3ay eski foça 9 ay da amasya 71, dönem c_timi
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Erzincan Subay Orduevi - pastane sorumlusu, bahce büfe sorunlusu, general garsonu, oyun salonu v.b. yerlerinde görev yaptım... ot yolmak, nöbet tutmak nasip olmadı, hatta askeri elbisem, postalım dahi olmadı, içimde kaldı, bi daha gidebilirim :)))
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
80/3 acemilik Manisa kırkağaç 6. jandarma komando er eğitim alayı
usta birliği Erzurumun Hınıs ilçesi Muş Varto sınırı dağ karakolu jand.kom. tim çavuşu...
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Valla bişeye dikkat ettimde çogunuz izmirde askerlik yapmışsınız ben niye görmedim sizi buralarda ya :p Benimde acemilik iskenderun 1.er egitim alayı (foto) ustalık fenerbahçe orduevi (denizci) subay restaurant-bar çvş :) 80/1 kral tertip (kura).
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
83/3
Eğitim; Eğirdir Komando Eğitim Birliği
Usta; Diyarbakır Komando Eğitim Tugayı

Bordo bereli olarak yaptım.

Dermişim :p çok isterdim ama henüz nasip olmadı :) ...
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
80
81/1 acemı bırlıgı afyon/emırdag ve bılecık/sogut
usta bırlıgı hakkarı/çukurca+18 ay
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
130
72/2 acemilik Erzincan 59.Topçu Tugayı
Sonrasında Özel Elektonik Grup Komutanlığı (GES)
Ordudonatım Parça Uzmanı
15 ay olarak yapanlardanım.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmadım
:silent:
11.11.81
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
1960/2 3.jan.er.eğt.al. Al.krgh bl.Hozat
Hepinizin dedesi sayılırım.:)
varmı kep üstüne kep koyan:)
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
152
Uzun uğraşlar sonucu:p 2000 yılında Bedelliyi yakalayıp 28 gün yaptım İzmir Gaziemir de
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
267 kdbk
Acemilik:Amasya
Usta:Ağrı/Patnos---->Tunceli/Ovacık/Yeşilyazı
Bitli piyade.(hayatta şans gülmedi, askerde mi gülecekti yani?)
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
241. Dönem (1994-1996)
4 Ay Gaziemir Ulaştırma Okulu
12 Ay Anamur Hava Radar Mevzi Komutanlığı

Ama ben askerlik mi yaptım derseniz yok...olabilecek en rahat yerlerden biriydi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst