Askerliğinizi Nerede Yaptiniz

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
1985/3 tertip
HavaEr Eğitim Tugayı Kütahya
acemilik 135gün
sonra tugayda eğitim çavuşu olarak kaldım devrelerim ayrı yerlerde
yatış yaparken ben ilk gün girdiğim eğitim sahasından bi türlü kurtulamadım . .
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
acemilik burdur 3.tabur ..3.boluk...5 gun..
usta birligi burdur ayni yer...iste 16 gun..
hafta sonlarida antalya ve aydinda gezmekle gecti yani hepsi 21 gun..
4 gunde yol izni eklerseniz 25 gun askerlik yaptim..bedelli...
yokmu hic burdurdan askerlik yapan yahu..bakmayin 25 gun olduguna bi dunya animda var anlatacak..:))
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
acemi: 81/2 tertip,erzincan topcu taburu,özel çavuş talimgah,keskin nişancı böl.

usta: kıbrıs türk barış kuvvetleri,hava savunma taburu,oerlikon bataryası...(sn.denktaş'ı korumakla görevliydik)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
acemi: 81/2 tertip,erzincan topcu taburu,özel çavuş talimgah,keskin nişancı böl.

usta: kıbrıs türk barış kuvvetleri,hava savunma taburu,oerlikon bataryası...(sn.denktaş'ı korumakla görevliydik)

sen hazır kıtasın ayberk noktalı virgüllü yazmışın baksana . . :mrgreen:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ayrıca;

bende (övünmek gibi olmasın) seferberlik emri bile var...

hemen çağırsalarda bi gitsem:cat:


allah tetik çekecek günleri göstermesin; göreceksemde parmağım TEKLEMESİN!!!
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ben yazdım ya bidaha yazayım...
Acemi gaziemir 3 bölük...Bayağı meşhurdur....:)
Usta Köprücü taburu dirikköy/Çanakkale Gelibolu...
Tertip 1974/4
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben yazdım ya bidaha yazayım...
Acemi gaziemir 3 bölük...Bayağı meşhurdur....:)
Usta Köprücü taburu dirikköy/Çanakkale Gelibolu...
Tertip 1974/4

Madem yazdın bir daha niye yazıyorsun? Askerlik bilgilerin mi güncellendi ? Kızarım ama ben şimdi sana :p
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
244
Ben yazdım ya bidaha yazayım...
Acemi gaziemir 3 bölük...Bayağı meşhurdur....:)
Usta Köprücü taburu dirikköy/Çanakkale Gelibolu...
Tertip 1974/4

nasıl bişey burda akerlik yapmak şahsen uyuz oluorum haftasonu heryer asker manitala çıkamıyo insan... çünkü çok war ortaköy diriköy o kö bu köy yıldıırm kışla bilmemne hepsi geliboluya gelince....
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
1983/4 hatay serinyol acemi birliği. usta aydın j.er.eğt.tb.k.lığı...S2-S3...
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
248
Acemilik Kütahya er eğitim tugayı.
Usta askerliğide Amasya merzifon 5. Ana jet üssünde yaptım bende
(85/3 ) tertip olarak yaptım malum tecilli gittik:)istihkam taburu işkontrol yazıcısıydım.Hey gidi günler hey
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
36
Acemilik Kütahya Jandarma Er Eğitim taburu. Usta birliği de İzmir Seferihihar muhabere taburu. karargah bölük yazıcısı olarak 75/4 tertip olarak yaptım.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Acemilik Kütahya er eğitim tugayı.
Usta askerliğide Amasya merzifon 5. Ana jet üssünde yaptım bende
(85/3 ) tertip olarak yaptım malum tecilli gittik:)istihkam taburu işkontrol yazıcısıydım.Hey gidi günler hey

hem devrem sin hemde aynı tugayda yapmışız vay beee :mrgreen:
 
Katılım
6 Kas 2008
Mesajlar
1,284
1986/3

Acemi Birliğim ; Sivas 5'nci Er eğitim Tugay Komutanlığı
Usta Birliğim ; Ankara Genel Kurmay Başkan'lığı Ulaştırma Özel Oto Taburu 2'nci Ulş.Öz.Bl.Kom.'lığı Araç sevk Amir Yardımcılığı yaptım.

Çok şükür sağ sağlim stresli fakat rahat bir şekilde atlattım ve başarılarımdan dolayı Grup Kom.'lığınca Üstün Hizmet belgesi aldım.

Allah yapmayan tüm kardeş ve abilerimize başta sabır ve hayırlı teskereler nasip etsin.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
202
1972/2 tertip Isparta Çvş Talimgah Tab ( Aecemi Birliği )
Kıbırs Lefkoşe ( Usta Birliği )

Hiç unutmam ben askerdeykenn birgün .............:queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Eyl 2008
Mesajlar
248
1985/3 tertip
HavaEr Eğitim Tugayı Kütahya
acemilik 135gün
sonra tugayda eğitim çavuşu olarak kaldım devrelerim ayrı yerlerde
yatış yaparken ben ilk gün girdiğim eğitim sahasından bi türlü kurtulamadım . .

Way demek devreymişiz ama ben cavuş değil yazıcı oldum.70 gün eğitim gördükten sonra merzifona gittim.

hem devrem sin hemde aynı tugayda yapmışız vay beee :mrgreen:

Valla devremi burda bulmam iyi oldu dediğin gibi hemde aynı tugayyy:)):cat::cat::queen::queen:

bilecik 2. er eğitim tugay k.lığı
mardin DARGEÇİT

Way abim mardin dargecit :) bu arada ben dargeçitliyim umarım memnun kalmışsın gerci askerler için sıkıcı olabilir malum gezilecek yer yok.ama sivil olsaydın manyak güzel yerleri var be:cat::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
1982/1
acemi birliği manisa batı kışla
usta birliği hatay kırıkhan/yalankoz suriye sınırı.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
61 gün(2 günü istanbul da) çanakkale tatilinden sonra yaz tatiline izmir bornova il jandarma bakım onarım kom. depo çavuşu
82/4

hem devrem sin hemde aynı tugayda yapmışız vay beee :mrgreen:

olm sizde anlama kıtlığımı vardı yahu :)

135 gün acemilikmi olur :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

ayrıca;

bende (övünmek gibi olmasın) seferberlik emri bile var...

hemen çağırsalarda bi gitsem:cat:


allah tetik çekecek günleri göstermesin; göreceksemde parmağım TEKLEMESİN!!!

ayberk senin skt hin doldu almazlar bu saatten sonra :p
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2008
Mesajlar
264
Acemi birliği Manisa Kıraçağaç 6. Jan.Komd. Alay Kom.
Usta Birliği Diyarbakır Çermik İlçe Jan. Kom.

86/4
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst