askere gidiyorum

Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
arkadaslar cok tesekkür ederim bana yardimci olan arkadaslarada cok tesekkürler ben zaten form ma askeriyeden kismetse takip ederim :) torunlar gelin cabuk :p herkeze yine tsklerimi sunarim
 
Katılım
10 Eki 2005
Mesajlar
228
aakreeep' Alıntı:
tnagas,sana hayırlı teskereler.demek izmir gaziemire geliyorsun.biz MT İZMİR gurubu olarak seni ziyarete geip seninle tanışmak isteriz.adını soyadını birliğini yazarsan seni bulmamız kolay olur.sevgi ve saygı ile ...
abi simdi ayip olmasin tüm motorcular askeriyeye toplanirsa:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst