Askere gidiyorum :) Altınova Yalova

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marmariste BBRR nikli bir dövmeci arkadaş var arıza biridir elide ağırdır yani ne modluğu ne dövmeciliği beceremez ama iyi adamdır:p

Muğla MT bayağı entel dantel ekibidir kolay kolay kimseye sıcaklık göstermezler

hayırlı teskereler dilemeyeceğim çünkü muhtemelen deniz subaylıı kebap olur ve belki devam bile edersin

şu tr şartlarında kıllısını aramaman lazım

haline şükret

ordunun şefkatli kollarındasın daha ne istersin ülke batar ordu batmaz maaşını tıkır tıkır alırsın

oralarda karıya kıza kapılma sicilin bozulur

sivilim bana bişey olmaz deme

konyada saf anadolu çocuğuydun Marmariste cin olup rus kızları çarpma aman askeri mahkemede yargılanırsın büyük suc
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
9
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Marmariste BBRR nikli bir dövmeci arkadaş var arıza biridir elide ağırdır yani ne modluğu ne dövmeciliği beceremez ama iyi adamdır:p

Muğla MT bayağı entel dantel ekibidir kolay kolay kimseye sıcaklık göstermezler

hayırlı teskereler dilemeyeceğim çünkü muhtemelen deniz subaylıı kebap olur ve belki devam bile edersin

şu tr şartlarında kıllısını aramaman lazım

haline şükret

ordunun şefkatli kollarındasın daha ne istersin ülke batar ordu batmaz maaşını tıkır tıkır alırsın

oralarda karıya kıza kapılma sicilin bozulur

sivilim bana bişey olmaz deme

konyada saf anadolu çocuğuydun Marmariste cin olup rus kızları çarpma aman askeri mahkemede yargılanırsın büyük suc
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
E bekledik o kadar, Yalova'ya gelince görüşücez diye.. Marmarise gelemem kusura bakma :) Hayırlı teskereler tekrar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
hayırlı teskereler abi..
hakkatten baya rahatısn herhalde :):)
Yok asteğmen olarak yapıyorum ya. 6 aylık zorluğu 12 aya bölünce zor gelmiyor :mrgreen: Şaka bir yana denizcilik en rahat askerlik sanırım.

Hayırlı teskereler yılmaz.
Teşekkürler ELINT. :)

E bekledik o kadar, Yalova'ya gelince görüşücez diye.. Marmarise gelemem kusura bakma :) Hayırlı teskereler tekrar
Çıkamadık 17 gün olunca dışarı çıkarmadılar. :)

İlginiz için teşekkürler arkadaşlar.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
615
çok helva bir yere düşmüşsün,ben de orada komuta katında koramiralin şöförüydüm.çok rahat edersin.orası biliyorsundur eski usa üssüymüş.mimari yapısı zaten amerika gibi,19 ağustos depreminde oradaydım.hayrlısıyla bitirirsin inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst