- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
Raflar olsa romantizmden falan bahsetmezdi.
Shadow, bunlar çok uğraştı ama beceremediler zamanında
.
Shadow, bunlar çok uğraştı ama beceremediler zamanında
Mete, erhan ben yeniyim diyor, attın kuyuya bir taş, çıkar bakalım.
Erhan, kısmen birbirimizi tanıyoruz, doğru ama kanka değiliz. Bunların topu gırtlağıma çökmek için fırsat kolluyor mesela :wiinkk:.
İşte, dökün içinizi ortaya, biliyordum böyle şeyler beslediğinizi :queen:.
ben de "veya" yi ayiranlara kil oluyorum. ayirmayin kardesim sevenleri
ahanda erhan_01 de kacti. korkuttun valla mete abi![]()
Değiştik şimdilik, hayrını görün.
watercolours, valla, amma itaatkarsin e..
:queen:
(ortaligi karistiralim)