Aşk Mi Para Mi?

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Raflar olsa romantizmden falan bahsetmezdi.
Shadow, bunlar çok uğraştı ama beceremediler zamanında :).
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete, erhan ben yeniyim diyor, attın kuyuya bir taş, çıkar bakalım.
Erhan, kısmen birbirimizi tanıyoruz, doğru ama kanka değiliz. Bunların topu gırtlağıma çökmek için fırsat kolluyor mesela :wiinkk:.

Allahtan kork be water...Len bu dünyanın merkezinde ben varım paranoyasını bırakın yav...hepimiz basit kendi dünyalarında yaşayan üyeleriz...seni sevmemek için bir neden söyle bize...:silent:

-de ve -da ların hariç...:p


Senden sadece Türkçeye verdiğin zararlar için nefret ediyorum...:queen:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
ben de "veya" yi ayiranlara kil oluyorum. ayirmayin kardesim sevenleri:D

ahanda erhan_01 de kacti. korkuttun valla mete abi:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İşte, dökün içinizi ortaya, biliyordum böyle şeyler beslediğinizi :queen:.

avatarındanda nefret ediyorum...F1 dende sayende nefret etmeye başladım...:)

ben de "veya" yi ayiranlara kil oluyorum. ayirmayin kardesim sevenleri:D

ahanda erhan_01 de kacti. korkuttun valla mete abi:)



bundan sonra "veya" lar ayırılmayacak...foruma buyruğumdur...



abloşum valla art niyetim yoktu...içimdekileri yazdım...beni biliyonuz...ama savunma kalkanlarını biraz erken çalıştırdım galiba...yanlış anlamasın beni...ikametgah adresi falan istemedim...ama kafamda soru işaretleri oldu...:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Renklisu ve tek sevdiğim hassasiyetine saldırmayın bakayım. Renklisu herşeyine eyvallah yahu şu imzanı bir değiştir be, bulantı geldi o diyalogtan. İngilizce olmasını geçtim, geliştir kendini biraz. (amacinaulasmakicinbaskayoldeneyenyuz.gif)

Ben lord autum

He bende bıyıklı, memnun oldum.

:)
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
"Veya"lar ayrı, "ya da"lar yapışık kalmasın gayrı. "De" ve "da"lardan bahsetmiyorum bile.
İmza? Değiştirebilirim. Avatarı değiştik, hazır değişim rüzgarları eserken :).
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
allahıma pin şükür avatarımda aynı detarjanımda...:p


ya bu avatarım hiç değişmesin imzam süper hiper mega karizmatik olsun diyenleri garipsiyorum...en baba abatar onda olcak...en vurucu sözler onda olacak...en hayın en ahım şahım bakışı o atcak he...bazılarıda kaygısız mesaj fırtınasına kapılır...

Fas malları kullanmayın...Türk hıyarını tercih ediniz...:queen:


Siz Fransız peyniri yemediğiniz için Türk peynirine Abdurrahman Çelebi dersiniz tabiii...Soyumuz Lordlar kamarasına dayanırda biraz...:cherry:


Dip not: Bu bir ara gaz mesajıdır...:queen:
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
kadın olsun erkek olsun;
1.Sevdiğiniz işi yapıyorsanız az kazansanız bile asla terk etmeyin.
2.Sevdiğiniz insanı bulduysanız asla terk etmeyin.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Gaza kolay gelmem hele bilincinde isem, bunu böyle bil bilinçsiz muhalif Metecan. :silent:

Değiştir değiştir Renklisu, tedbili imza samimiyetsizlik kokar. :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Oooo.Bu topicte muhabbet epey harlanmış.

Ama ben hala aynı fikirdeyim.Yani para mı aşk mı diyosan ben de diyorum ki:

Canlıyı göreyim öleyim.:cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Sen o bilinçsiz muhalife :silent: aldırma Renklisu, biz seni böyle sevdik, kabul ettik. (amacinaulasmakicinayiyadayidiyenyuz.gif) :)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
watercolours, valla, amma itaatkarsin e..

:queen:

(ortaligi karistiralim)



[ayrica o renklisu degil, "su renkleri" baaayim.]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst