Ole sey olurmu yahu. O buji kafasinin o hale gelmesi motorda kesinlikle bi sorun oldugunun gostergesidir. Buji kafasi o haldeyse subap baslarinin halini sen dusun artik. Belkide subaplarda kacak vardir ondan cok yakar.sen istedigin kadar ayar yap. Subaplar sikistirma sirasinda kaciriyorsa cok yakar. Buji kafasi o hale geldikten sonra kesinlikle motor kafasini acip temizlemen lazim subap kapaklari daha beter durumdadir. Benzini degistir bakalim belki benzin kotu.benzin normal olqbilir ama o buji kesinlikle normal degil benden demesi.
Son düzenleme: