hepinize teşekkür ederim,
foto koyardım ama çekmek aklıma gelmedi
benim için dilediğiniz her iyi şeyi, hayat fazlası ile size geri getirsin
eyvahh 30 yaş krizine biri daha dahil oldu... :cherry: ben o kadar yaşlı olduğunu tahmin etmemiştim :queen: yoksa hatırlatmaz seni üzmezdim.
valla hiç sorma.. düşünceler takılıp duruyor bi taraflarıma
dante gibi yarılamasak da ömrü.. hala bi tarafımız yer görmedi hala ordan oraya.. ne çocukluk arkadaşı ne üniversite arkadaşı kalmadı bekar. bir yandan aklıma o takılır. bir yandan hayatın yarısı bitti elde ne var düşüncesi takılır (ki vakti zamanında otuz olsun temiz olsun derdim ömür için..) . bir yandan hayat mücadelesi, bir yandan yorgunluğu.. yaşama hakkının mücadele yeteneğin kadar olduğu şu dünyada ne için neyin gayretini verir insan onu da anlamıyorum. bir yandan beliren kırışıklıklar bir yandan saçlarda seyrelme, bir kaç beyaz tel..
doğumgünümü zehretmeyeyim en iisi çıkıp biraz gezeyim
