dostum,mutlu yıllar...:rendeer: gorusemıyoruz artık:silent:
istanbula gelde pasta kolay
neoldu senin iş nerde görev yapacagın kesinleştimi?
Bir doğum günü düzenleyemedik ama iyi ki doğdun Gencay abi :rendeer:
Mz imle daha nice uzun senelere..... :rendeer::rendeer:
yaparız tabi, daha hayatın yarısı bittivakit bol
![]()