artık normal motora binmekten zevk alamıyorlar

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
o kadar cık zevk için okadar masraf yapılırmı. yapılırsa hangi bütce ile helikopterler le iskele için malzeme taşınıyor. ve orada o iskeleyi kurmak bile bir sermaye gerektirir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlar aşmış olayı :queen:
 
Katılım
2 Tem 2009
Mesajlar
158
insan aşaağa bi branda açar dimi motor için
yada okadar iş yapıonuz bi paraşütte motora koyun
yada atladıktan sonra moto üstündeki paraşütün pimini havada çekip öle üstünden atlasaymış motorun
üff hiç kafa yok hiççççç:pr:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
O kadar masrafın içinde en ucuzu o motordur.
Kafanızı takmayın boş yere:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bunu Discovery channel da izlemiştim ilk mütiş adrenalin , benim gözüm motorun üstündeydi hep :) aman gitti parçalandı yazık falan diye söylendim paso :)
 
Katılım
28 Mar 2009
Mesajlar
355
şimdi bi küfür basayım dicem bunlara ama ulan o motoru alabilmek için millet neler yaıyor gecesini gündüzüne katıp çalışıp alanlar var sen bi kaç saniyelik heycan için neler yapıosun aynn arkadaşın dediği gibi bi paraşütte ona koyunlar ya da adamın paraşütü çıkarım motora taksınlar adam gitsin gebersin motor yaşasın hayalleri süslesin yada başka bi muhtaca verilsin meselaa ben :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
cok sevdım hadiyin bizde yapalım:queen: getirin bi mobılet
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
ya bunlar motosiklet tutkunu filan değil bildiğin manyak ben öğrenci halimle bi scooter almak için kı..mı yararken bu motorların böyle harcanması içimi parçaladı
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
lan biz o motorun hayaliyle yaşıyoruz adamlar aşşağa atıyo yaaa sinir oldum srad a yapılcak şeymi lan o aaaaaaaa kızdım valla:pr:
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
bi çoğumuzun binemediği motoru herifler uçurumdan aşağı attı yaa yuuhh :cyclopsan
 
Katılım
14 Şub 2008
Mesajlar
152
Ülkemizde %80 ÖTV + %18 KDV uygulanmazsa bizde o motoru CBF150 fiyatına alabiliriz. Bu yaz tatillerinde tüm gurbetçilerin audi bmw mercedes ile gelmesinden belli zaten. Şimdi kiralık diyeceksiniz, aramızda kaçını günü onları kiralamaya bile yeter? Araç ucuz olunca kirasıda ucuz oluyor, hem kendi aracıyla gelenlerde çok. Neyse Ülkemizde insanlar gününü bitirebilmeye, aç karınlarını doyurabilmeye çalışmakla meşgul edilir hale getirildiler. Bu yüzden belgesel kanllarında izlediğimiz bu görüntüler ve hayvanlara İnsanlardan daha güzel sağlık hizmeti uygulayan kişileri görebiliryoruz. Oysa birçoğumuz karnını doyurabilmekle çabalar hale getirildiği için bu tip videolar çok uzak geliyor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
şimdi bi küfür basayım dicem bunlara ama ulan o motoru alabilmek için millet neler yaıyor gecesini gündüzüne katıp çalışıp alanlar var sen bi kaç saniyelik heycan için neler yapıosun aynn arkadaşın dediği gibi bi paraşütte ona koyunlar ya da adamın paraşütü çıkarım motora taksınlar adam gitsin gebersin motor yaşasın hayalleri süslesin yada başka bi muhtaca verilsin meselaa ben :)

gerçekten katılıyorum paraşütü motora taksalarmış en sonunda da adamın resmini koysalarmış:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst