artık normal motora binmekten zevk alamıyorlar

Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
bu adamlar dublör. bunların işi bu. kimsenin yapamadığı manyaklıkları yaparak para kazanıyorlar. kilmin en başında yazıyo zaten adamların dublör oldukları
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
:queen:
cok sevdım hadiyin bizde yapalım:queen: getirin bi mobılet
:queen:

abi mükemmelsin valla koptum bilgisayarın başında gülmekten az daha sandalyeden aşağı düşüyodum :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::cat::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
525
Bunu bulamayanlarımız var, yazık günah o motora. Parayı bol bulunca şaşırıyorlar ne yapacaklarını... Neyse ağzımı bozmak istemiyorum...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
amaç ne yaeni :D o motoru aşşağıy aatana kadar kendini mancınıkla fırlatsın. amaç motora zarar vermek diye görüyorum :D kelikopterle çoooook daha yükseklerden atlayabilecekken interesting geliyor bana :D

biz niye anlayamıyoruz bu adamları biliyomusunuz. :D çünkü AÇ ADAM TOK ADAMIN HALİNDEN ANLAMAZ. :D
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
En mantıklı yorum bu.Biz aç gezip karnımızı doyurmaya çalışacağız diye adamlar extreme planlamalarını yapamayacaklar mı?Bize tabiki böyle yüksekler de uzaklar da gelir.Adamlar izlenesi bir video hazırlamışlar ne güzel gidip orada parçalanan motora takılmak biraz dar bakmaktan başka birşey değildir.Kıskançlığınızın önüne geçin.Herşeyi kıskanıyoruz onu yapmış aa nasıl yapar bir girişim içinde bulunmuş ahaha kek zaten iyi yapamadı ben daha iyi yapardım!!(yapmamışsın ama).Kıskançlığımız kendimizle özellikle kendi hayat standartlarımızla kıyaslamak biraz vakıf kovalayan çıkarcı misali oluyor.Adamlar yapmışlar ne güzel ilginç bir yaklaşım farklı bir adrenalin.2-3 enteresan merak dalını hepsini kullanarak konsept haline getirmişler.Bence müthiş olmuş.Bırakın onların derdi olsun bu niye kıskançlık tutuculuk ekonomicilik?Benim durumum da sizden farklı değil.Ama nasıl benim durumumu onlar umursamıyorsa ben de onlarınkini umursamamalıyım.Diye düşünüyorum...

Ülkemizde %80 ÖTV + %18 KDV uygulanmazsa bizde o motoru CBF150 fiyatına alabiliriz. Bu yaz tatillerinde tüm gurbetçilerin audi bmw mercedes ile gelmesinden belli zaten. Şimdi kiralık diyeceksiniz, aramızda kaçını günü onları kiralamaya bile yeter? Araç ucuz olunca kirasıda ucuz oluyor, hem kendi aracıyla gelenlerde çok. Neyse Ülkemizde insanlar gününü bitirebilmeye, aç karınlarını doyurabilmeye çalışmakla meşgul edilir hale getirildiler. Bu yüzden belgesel kanllarında izlediğimiz bu görüntüler ve hayvanlara İnsanlardan daha güzel sağlık hizmeti uygulayan kişileri görebiliryoruz. Oysa birçoğumuz karnını doyurabilmekle çabalar hale getirildiği için bu tip videolar çok uzak geliyor.
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
340
Valla motor gitti. Aşağı atmadan Km saati grenajları falan sökseydik bari :D :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst