Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
evet faruk erken gitmek zorundaydık çünkü benim ayak çok ağrı yapmaya başladı,bizde çok kalmak isterdik canımız sağolsun tekrar görüşürüz kısmetse.size mutluluklar.
he bunu kabul etmiyoruz karpuz yemeye gelcez dimi :queen::queen: