Artık bu olaylara ÖNLEM bulmak lazım. Herkes baksın...

Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
456
ben ne düşündüğümü burada yazamıyacam bu sefer... hafifleterek deniyorum; yapılacak şey olabilecek en ağır ve ibretlik cezaların uygulanmasıdır. el mi kesilir, kafa mı koparılır bilmem ; ama benim elime geçerse böyle bir .........çocuğu yaşam belirtilerini kaybedeceği kesin.
otopark ve kasko diyen arkadaşlar haklı aslında ama bu kadar ekstra masrafa girmek zorunda mıyız yani???
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
Bizleri uyarıp önlem almamıza yardımcı olduğun için teşekkür ederim.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında en başından şunu düşünmemiz lazım.. motorlarımızı korumaya yerimiz yoksa komşularımızın garajı falanda yok mu? Ortak kullanabilirsiniz pekala. ayrıca size Yakın karakol falan varsa o tip güvenli 24 saat çalışan yerlerede konulabilir diye düşünüyorum

selam Özer nasılsın

İstanbul'da komşuluklar sizin oralardaki gibi değil kardeşim ,

burda adamın garajı müsait bile olsa almaz senin motorunu ,banane len senin motorundar der:)
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
pek muhterem saygı değer emniyetimizin motosiklet hırsızlarını bisiklet hırsızlarıyla aynı kefeye koymasının sonucu bukadar yogun çalıntı olayı yaşatıyor..ben bile istedğim zaman bir sürü motosiklet hırsızı yakalayabilirm.adamlar internette satıyorlar motorun grenajını ön takımı aka taımı lastik jant motor kapagı blogu zinciri vs bir sürü çıkma parça toplasan motor çıkıyor zaten yani aşıkar çalıntı oldugu.o adamla geç irtibata birşey satın al sonra takibe al yakala bukadar basit..de bizim emniyet görevlileri ça çorba içmekten vakit bulamazlar yazık sonra kim gidip kaçak kumar oynatan kahvehanelerin önünde 5 dk bekleyip harçlık alıp gidip çorba içecek onlarada hak vermek lazım

:cat::cat:+1
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
canım kardeşim hassas Selçuğum inan senin kadar bende üzülüyorum emeklere yazık oluyor bir hain gelip çalıp gidiyor ...ama sende bende polis çocuğuyuz...pederler polis...bu konuda emniyet birşey yapmıyor canım kardeşim...hatta benim hanımın amcası hırsızlık büroda görevli ama bana bile faydası olmaz o kadar acziyet söz konusu...
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
125
Nasıl olsa hırsıza kilit dayanmaz deyip hiç bir koruma onlemi almamak olmaz en azından bir zincir-kilit takımı+disk kilidi (abus onguard krptonite vs gibi markalardan) bulundurmak lazım dışarda bırakılmak zorunda kalan motosikletler için...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motor 5.000 tl kasko senelik 600 tl peki nasıl olucak bu koskocaman araba 1000 tl kasko parası.yapsınlar uygun bir fiyat yaptıralım kasko.:cyclopsan

çalınma olasılığı daha fazla olan bir şey için sen ucuz fiyat çekebilirmisin çekersen nasıl firmanın döner çarkını çevirebilecekmisin birazda bu açıdan bakmak lasım :cat:

motosiklet alırken kasko masrafınıda göz önünde bulundurmak şart artık bence
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aklına gelen bütün önlemleri alacaksın, ve gözünden uzakta olmayacak.ben evin içinde dahi kilitlerim, ve üzerini mutlaka brandasıyla kapatırım:cat:
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
aklına gelen bütün önlemleri alacaksın, ve gözünden uzakta olmayacak.ben evin içinde dahi kilitlerim, ve üzerini mutlaka brandasıyla kapatırım:cat:

haklısın arkadaşım ek olarak

başına Koycan bi tane azılı Alman Kurt köpeğini bak bakalım yaklaşabiliyormu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst