- Katılım
- 4 Nis 2009
- Mesajlar
- 456
ben ne düşündüğümü burada yazamıyacam bu sefer... hafifleterek deniyorum; yapılacak şey olabilecek en ağır ve ibretlik cezaların uygulanmasıdır. el mi kesilir, kafa mı koparılır bilmem ; ama benim elime geçerse böyle bir .........çocuğu yaşam belirtilerini kaybedeceği kesin.
otopark ve kasko diyen arkadaşlar haklı aslında ama bu kadar ekstra masrafa girmek zorunda mıyız yani???
otopark ve kasko diyen arkadaşlar haklı aslında ama bu kadar ekstra masrafa girmek zorunda mıyız yani???