- Katılım
- 4 Eki 2009
- Mesajlar
- 30
- Konu Yazar
- #21
evet paket servis yapıorum aynı zamanda okulum var işltme açıköğetim 2 sınıftaym motor sevdası bende çoktandır var ama ehliyeti yeni aldık haliyle istekte arttı 
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 PM ----------
aslında halen caymışta sayılmam yani :bounce: ama araştırma ka şart
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 PM ----------
tmm çaydın işteilk motoru insanın en sevdiği motor oluyo ben 150 lik cin malı motoruma verdigim değeri diğerlerine hiç göstermedim ona göre düşün
modeli yüksek az yakan yakışıklı civciv olmuan bişiler bakarsın artık cebte nakit varsa iş kolay zaten
ne iş yapıosun aktiva ile paket servismi ne
aslında halen caymışta sayılmam yani :bounce: ama araştırma ka şart