- Katılım
- 29 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,438
hayırlısı değilmi yani kaç yıldır istiyorum...:rendeer::salut:
Bilemeyiz biz O nun bizim icin ne dusundugunu :wiinkk:
Allah verir kulu ne isterse....
Vermemekten utanımıs...
Ama dusunmek lazım birazda vermiyorsa acaba neden ?
Basıma sonradan pisman olacagım birşey gelecegi icinmi ?
yoksa dualarımı cok sevdigi icin tekrar tekrar dinlemek istediginden mi ? :wiinkk: