artık bende sizdenim

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hayırlısı değilmi yani kaç yıldır istiyorum...:rendeer::salut:

Bilemeyiz biz O nun bizim icin ne dusundugunu :wiinkk:

Allah verir kulu ne isterse....
Vermemekten utanımıs...

Ama dusunmek lazım birazda vermiyorsa acaba neden ?

Basıma sonradan pisman olacagım birşey gelecegi icinmi ?

yoksa dualarımı cok sevdigi icin tekrar tekrar dinlemek istediginden mi ? :wiinkk:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
158
Bilemeyiz biz O nun bizim icin ne dusundugunu :wiinkk:

Allah verir kulu ne isterse....
Vermemekten utanımıs...

Ama dusunmek lazım birazda vermiyorsa acaba neden ?

Basıma sonradan pisman olacagım birşey gelecegi icinmi ?

yoksa dualarımı cok sevdigi icin tekrar tekrar dinlemek istediginden mi ? :wiinkk:

sen cerrahmısın???..:S
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
hoşgeldin arkadaşım

teşekkrler burası çok gsel hoş buldum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:14 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:12 PM ----------

hoşgeldin sende motor alıosun demek ölmek istiyorumm..:(

teşekkrler evet alıorum kısmetse sizde ölmeyin yahu sizde alın :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:14 PM ----------

Yürümek güzeldir.. Motorun olunca kıymeti artar.. Hoşgeldin.:rendeer:

şu an için yürümek sıkıcı bide motorla değerini anlamaya çalışcam bakkim değerlimiyimiş :bounce::cherry:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
158
yaaa sorma 24 saat nöbetçiyim sabah geldi daha gökyüzü nasıl atmosfer kaç basınçta ne olur bilmiorum yarında devam edicem 36 saat yani bırakında saçmalıyım değilmi yanii..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
arkadaşlar 5 gün oldu üye oldum hiç sıkılmıo insan hep birşeyler var öğrenilecek sohbetler ilşkiler çok güzel.:) bana bu siteyi öneren erhan abime teşekkür ediorum aranızda olmak güzel:cat: tüm motorseverlere selamlaaaar:queen::queen:

hoşgeldin keyifli paylaşımlar :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hangi soparmış o.:silent:

Kadayıfa donmus sopar mı diyim illa :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 PM ----------

heee anladım şoparmış... :)

Gecen sene iki gun ust ust e narkoz yedigimde bile boyle olmamıstım ben be :mrgreen:

Bunlar bişi ifade ediyorlarmı senin icin :)

CO2 + H2O----H2 CO3

H2CO3 + 2 NaOH ----- Na2CO3 + H2O + ısı

2 KOH ---- K2CO3

Na2CO3 + Ca(OH)2 ---- CaCO3 + 2 NaOH

K2CO3 ---- 2 KOH

CO2 + Ca(OH)2 ---- H2O + CaCO3 + ısı.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Kadayıfa donmus sopar mı diyim illa :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:38 PM ----------



Gecen sene iki gun ust ust e narkoz yedigimde bile boyle olmamıstım ben be :mrgreen:

İstersen katli vacip diyorsan vereyim emri kessinler..:p:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst