artık bende sizdenim

Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
evet paket servis yapıorum aynı zamanda okulum var işltme açıköğetim 2 sınıftaym motor sevdası bende çoktandır var ama ehliyeti yeni aldık haliyle istekte arttı :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:45 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:43 PM ----------

tmm çaydın işte :D ilk motoru insanın en sevdiği motor oluyo ben 150 lik cin malı motoruma verdigim değeri diğerlerine hiç göstermedim ona göre düşün:) modeli yüksek az yakan yakışıklı civciv olmuan bişiler bakarsın artık cebte nakit varsa iş kolay zaten :) ne iş yapıosun aktiva ile paket servismi ne

aslında halen caymışta sayılmam yani :bounce: ama araştırma ka şart
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
evet paket servis yapıorum aynı zamanda okulum var işltme açıköğetim 2 sınıftaym motor sevdası bende çoktandır var ama ehliyeti yeni aldık haliyle istekte arttı :)

zormuş işin hem okul hem iş paket servisinde çok para var galiba 1100 luk bmv bakıyosun :D yaş kaç?ist un neresindensin fazla chat yapıyorum ondan böle çok soru soruyorum idare et:D:D
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
zormuş işin hem okul hem iş paket servisinde çok para var galiba 1100 luk bmv bakıyosun :D yaş kaç?ist un neresindensin fazla chat yapıyorum ondan böle çok soru soruyorum idare et:D:D

pakette bahşiş olayı kazandırıo tabi benm yaşım genc (20) çekmeköydeyim
problem deil sor sen:):) okul açıktan olduğu için sıkıntı olmuo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 PM ----------

siz ist. neresinden ne iş yapıosunuz?
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
pakette bahşiş olayı kazandırıo tabi benm yaşım genc (20) çekmeköydeyim
problem deil sor sen:):) okul açıktan olduğu için sıkıntı olmuo.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:06 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:51 PM ----------

siz ist. neresinden ne iş yapıosunuz?

hmm anladım ben bilgisayarcıyım pc den kafayı buluyorum akşama kdr o yüzden böle motorlara falan kafa veriyorum eskiden bisiklete çok binerdim dersimi aldım gerçi bi kaza geçirdim berbat bişi sağlık fln kalmadı motor sakat ağa ben sana söliim gerçi akşama kdr üstündesin sen am :) en son bi kaç ay önce motorla karadenize gittim o süperdi 3500 km yol ama bayılıyodum yorgunluktan artık bi ara motorla bütünleştim ayakkabımı çıkarıyodum fanta içiyodum kaskı çıkarıp saçımı düzeltiyodum bunları yaparken otobanda 70 le fln ilerliyodum :D hatta bi ara uyudum giderken :queen: yav anladım uzun yola arabayla çıkılır şimdi motorumu şahinle takas yaptım onuda iyice hırpaliyim değişcem ama diyim çok dikkat et motorda gaza gelme

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 PM ----------

sarıyer armutludayım ben çekmeköy uzak yaw yaş 27 benim
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
hmm anladım ben bilgisayarcıyım pc den kafayı buluyorum akşama kdr o yüzden böle motorlara falan kafa veriyorum eskiden bisiklete çok binerdim dersimi aldım gerçi bi kaza geçirdim berbat bişi sağlık fln kalmadı motor sakat ağa ben sana söliim gerçi akşama kdr üstündesin sen am :) en son bi kaç ay önce motorla karadenize gittim o süperdi 3500 km yol ama bayılıyodum yorgunluktan artık bi ara motorla bütünleştim ayakkabımı çıkarıyodum fanta içiyodum kaskı çıkarıp saçımı düzeltiyodum bunları yaparken otobanda 70 le fln ilerliyodum :D hatta bi ara uyudum giderken :queen: yav anladım uzun yola arabayla çıkılır şimdi motorumu şahinle takas yaptım onuda iyice hırpaliyim değişcem ama diyim çok dikkat et motorda gaza gelme

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:17 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:16 PM ----------

sarıyer armutludayım ben çekmeköy uzak yaw yaş 27 benim

Evet uzağız baya, yaw benmde en büyük hayalim mootorla uzun yol yapmak. hele grubla felan müthiş olurdu heralde.
Ben biraz ortam adamıyımdır grubla takılmayı kalabalık ortamları severim zaten bunun içinde motorun uygun olması geziler vesaire beni iiice coşturdu motor alınca aktif olarak takılırız inş.:D ama motord herşey güzzel olmuşta abi uyman sakat olmuş yaw ama dierleri güzel ::mrgreen::cat:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Evet uzağız baya, yaw benmde en büyük hayalim mootorla uzun yol yapmak. hele grubla felan müthiş olurdu heralde.
Ben biraz ortam adamıyımdır grubla takılmayı kalabalık ortamları severim zaten bunun içinde motorun uygun olması geziler vesaire beni iiice coşturdu motor alınca aktif olarak takılırız inş.:D ama motord herşey güzzel olmuşta abi uyman sakat olmuş yaw ama dierleri güzel ::mrgreen::cat:

ya şimdi ben anlatıyorum bana kızıyolar yok yolda uyunurmu abi yanımda hatun var akşam saat 9 civarı yola çıktım cünkü gece daha rahat kullanıyorum yollar boş oluyo tek dezavantajım yoldaki engeller takılmak bi köpek ölmüştü 120 le giderken kafasını zor ayarladım yoksa taklaya gelicektim bide kamyonun tekeri yolun ortasındaydı tam köprüye girerken onuda ucuz yırttım:D bende biraz kırıklık var motoru düşürmemek için herşeyi yaparım öle frene basıp durmasını bekliyenlerden degilim ya lafı şeye getiricem ben 9 da çıkınca yola artık çroumun oraları fln geçip boluya yönelince abi bayılıcaktım hatun zaten uyuyo arkamda bana güveniyo zate dünya yıkılsa umru degil :D motorun arkası full yük artık kenara cekip gece dedim abi ben ormana fln girip yatim hiçbiyerde insan yok ama insan korkuo tek degilimki yoksa hiç umursamam yatarım tek başına öle yola çıkılmaz zaten onuda anladım ama varya altındaki motor motor olucak çok süperdi tank gibi gidiyodu
site geziler düzenliyo evet ama ben o grup sürüşlerinde kendimi acayip kasıyorum gaza basmamak için kendimi yiyom :D sonra bazı üyeler abi bu arkadaş kurallara uymuyo diğer motorcularla konuşuyo giderken fln diyo :D yahu ben motoru kullanırken artıcımla yer değişiyodum yorulunca seyir halinde:D motorla bütünleşemiceksen hiç binmiceksin olay bu ya şu 29 ekime motor bulim görüşrüz orda güzel olucak baya kalabalık olur sende gel
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hosgeldin Hakkıcıgım.
Olur insallah sıkma canını burada ne artcılar, tecrubeli artcılar motor sahibi oldular :)

Bu arada sitede isim soylersen pek tanınmaz insanlar.
Mesela Erhan dersen en bilindik 5 tane var :)

Sende alısırsın zamanla :wiinkk:

biri kim :p


Hoşgeldin arkadaşım
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
biri kim :p


Hoşgeldin arkadaşım

teşekkürler:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 PM ----------

ya şimdi ben anlatıyorum bana kızıyolar yok yolda uyunurmu abi yanımda hatun var akşam saat 9 civarı yola çıktım cünkü gece daha rahat kullanıyorum yollar boş oluyo tek dezavantajım yoldaki engeller takılmak bi köpek ölmüştü 120 le giderken kafasını zor ayarladım yoksa taklaya gelicektim bide kamyonun tekeri yolun ortasındaydı tam köprüye girerken onuda ucuz yırttım:D bende biraz kırıklık var motoru düşürmemek için herşeyi yaparım öle frene basıp durmasını bekliyenlerden degilim ya lafı şeye getiricem ben 9 da çıkınca yola artık çroumun oraları fln geçip boluya yönelince abi bayılıcaktım hatun zaten uyuyo arkamda bana güveniyo zate dünya yıkılsa umru degil :D motorun arkası full yük artık kenara cekip gece dedim abi ben ormana fln girip yatim hiçbiyerde insan yok ama insan korkuo tek degilimki yoksa hiç umursamam yatarım tek başına öle yola çıkılmaz zaten onuda anladım ama varya altındaki motor motor olucak çok süperdi tank gibi gidiyodu
site geziler düzenliyo evet ama ben o grup sürüşlerinde kendimi acayip kasıyorum gaza basmamak için kendimi yiyom :D sonra bazı üyeler abi bu arkadaş kurallara uymuyo diğer motorcularla konuşuyo giderken fln diyo :D yahu ben motoru kullanırken artıcımla yer değişiyodum yorulunca seyir halinde:D motorla bütünleşemiceksen hiç binmiceksin olay bu ya şu 29 ekime motor bulim görüşrüz orda güzel olucak baya kalabalık olur sende gel

Dediğim gibi kasımdan önce motor alırsam inş. gelmek isterim böylsine kutlu bi günde. ama olmaz ise zor görnüo:salut:
Ama 10 kasıma bi etkinlk olursa gelirim davetin içinde teşekkr ederim abicim.
peki etkinlikler site üyesi olan herkes içinmi yoksa extra üye olmak gerekiomu katılmak için? han klübe üye olmak gibi??
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
teşekkürler:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:54 PM ----------



Dediğim gibi kasımdan önce motor alırsam inş. gelmek isterim böylsine kutlu bi günde. ama olmaz ise zor görnüo:salut:
Ama 10 kasıma bi etkinlk olursa gelirim davetin içinde teşekkr ederim abicim.
peki etkinlikler site üyesi olan herkes içinmi yoksa extra üye olmak gerekiomu katılmak için? han klübe üye olmak gibi??

yok ya ne clubu zaten senin gibi duyarlı motor sevgisi olan herkezin katılması gezilere mod lar için en sevindirik olay :) müşterim var şuan sen benim geziyi incele istersen
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/64586-delice-karadeniz-macerasi.html
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
30
yok ya ne clubu zaten senin gibi duyarlı motor sevgisi olan herkezin katılması gezilere mod lar için en sevindirik olay :) müşterim var şuan sen benim geziyi incele istersen
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/64586-delice-karadeniz-macerasi.html

abi gezini inceledim içim fena oldu yani bende yapmalıyım bunu die düşndüm. hayatta 1 kerede olsa bu duyguyu yaşamak gerekl hreralde:cat:
allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
abi gezini inceledim içim fena oldu yani bende yapmalıyım bunu die düşndüm. hayatta 1 kerede olsa bu duyguyu yaşamak gerekl hreralde:cat:
allah kimseye kaza bela vermesin

evet aynen 1 kere yaşamak lazım ben yaşadım daha ğam yemem :) insan bence her istediğini yapmalı ben küçükken otobüsle orduya giderken yolda motor görürdüm öff be derdim ne güzel geziyo gıbte olurdu hiç aklıma gelmezdi bigün benimde öyle yol yapıçağım :) hala heycanlanıyorum aklıma gelince açayip maceraydı inşallah sende dilediğin gibi gezersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst