- Katılım
- 30 Tem 2006
- Mesajlar
- 4,311
MT'de gezerken Karion'la ilgili bir yorum dikkatimi çekmişti.. Boyu 1.70 civarında ve kilolu olanlar için çok ideal diyeFotoyu da yüklerim de, işte ben bu tarife bayağı uyuyorum
1.74 vs. 90 kg..
![]()
Hayırlı olsun.TEst sürüşlerinde bakmıştımda çok keyifli bir motora benziyordu.Bazı arkdaşların dedigi gibi fiyatı fazlaydı her ne kadar bi ara MT de olanlara indirim yapılmış olsa bile:mrgreen:
Reimleride bekliyoruz