Artık ben de bi Karion 125 sahibiyim...

Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Tüm MT ailesine selamlar..

Uzun zamandan bu yana, o mu, bu mu, şu mu?? gibi soruların cevabı dün akşam çözüldü.. Hyosung Karion 125 aldım.. Artık tüm haftasonu gezilerine katılmaya çalışacağım..

Site içerisinde Karion sahiplerinin az olmasından dolayı, ben de ilerleyen günlerde deneyimlerimi paylaşacağım..

H.H
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Hoşgeldin :rendeer:

Yeni motorun hayırlı olsun. Allah kazasız belasız keyifle binmeyi nasip etsin.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
hayılı olsun kazasız belasız surusler dılerım:mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Çok saolun dostlar.. İnşallah MT gezilerinde tanışmak dileklerimle.. Tabi şimdilik Sadece İstanbul MT:)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun... Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum...

Birkaç foto koyda bakalım yaw :)


Karion çok değişik güzel bir motor ve kullanması çok keyifli... :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
allah kazalardan belalardan esirgesin
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hayırlı olsun, yakından da gördüm çok tatlı bir tipi var Karion'un. Güle güle kullan. İlk motor olarak ben de düşünmüştüm ama fiyatı biraz fazla gelmişti bana. Şimdi CBF'imle de çok mutluyum.
Sana da kazasız belasız sürüşler dilerim, gerçekten güzel motor.:cat:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim:rendeer:
darısı bizim başımıza:pr:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
464
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler..:rendeer:

ah cbr 125 ahhhhhhhh:salut:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
İyi günlere kullan, Üsküdar'da trafik feci ama aldığın motor sayesinde aralardan derelerden rahatça gidersin, :)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Herkese çok teşekkürler..
Fotoları yüklemeye çalışıcam ama bundan sonraki gezilerde birebir görebilirsiniz. Hatta dün arkadaşımla beraber aldık, o sarı, ben kırmızı aldım.. Malum kanımızda GS lılık var:) Ki bundan sonra da Üsküdar-Taksim-Maslak üçgeninde rast gelirsek, selam vermeden geçmezsiniz umarım:)
 
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
338
iyi günlerde kullan...motorunla çekilmiş resimlerini bekliyoruz
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Hayırlı olsun.Kazasız belasız sürüşler dilerim.Gezilerde tanışırız artık.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
MT'de gezerken Karion'la ilgili bir yorum dikkatimi çekmişti.. Boyu 1.70 civarında ve kilolu olanlar için çok ideal diye:) Fotoyu da yüklerim de, işte ben bu tarife bayağı uyuyorum:)
1.74 vs. 90 kg..
:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst