Artık ben de bi Karion 125 sahibiyim...

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
MT'de gezerken Karion'la ilgili bir yorum dikkatimi çekmişti.. Boyu 1.70 civarında ve kilolu olanlar için çok ideal diye:) Fotoyu da yüklerim de, işte ben bu tarife bayağı uyuyorum:)
1.74 vs. 90 kg..
:)

Hayırlı olsun.TEst sürüşlerinde bakmıştımda çok keyifli bir motora benziyordu.Bazı arkdaşların dedigi gibi fiyatı fazlaydı her ne kadar bi ara MT de olanlara indirim yapılmış olsa bile:mrgreen:
Reimleride bekliyoruz
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun arkadaşım,güle güle kulanman dileklerimle.ADANA'dan sevgilerimle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst