- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba arora kartal alacagım. nasıl birşey,en önemlisi benzin çok yiyor diyorlar edindiğiniz bilgiler warsa bu benzin hakkında lütfen bildirin.Vede dış görünüş güzel tamam içi fıs diyorlar. Çelik 110 Cup mu güzeldir Arora 100 mü? Arora 6.4 Çelik 6.5
Arkadaşımın var çelik çook temiz bakıyor 10tl lik benzinle gitmediği yer kalmadı. Düşünceleriniz.
Hangisi az benzin yiyiyor?
2. Sorum: motor nasıl açılıyor kaç gün sonra açılıyor (Hız)
Yarı otomatikler En fazla kaç yapabilir.
teşekkür ederim iyi forumllar.
Arkadaşımın var çelik çook temiz bakıyor 10tl lik benzinle gitmediği yer kalmadı. Düşünceleriniz.
Hangisi az benzin yiyiyor?
2. Sorum: motor nasıl açılıyor kaç gün sonra açılıyor (Hız)
Yarı otomatikler En fazla kaç yapabilir.
teşekkür ederim iyi forumllar.