Arora kartal mı ? Çelik 110 Cup Mu??

Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
12
Arkadaşlar merhaba arora kartal alacagım. nasıl birşey,en önemlisi benzin çok yiyor diyorlar edindiğiniz bilgiler warsa bu benzin hakkında lütfen bildirin.Vede dış görünüş güzel tamam içi fıs diyorlar. Çelik 110 Cup mu güzeldir Arora 100 mü? Arora 6.4 Çelik 6.5
Arkadaşımın var çelik çook temiz bakıyor 10tl lik benzinle gitmediği yer kalmadı. Düşünceleriniz.
Hangisi az benzin yiyiyor?
2. Sorum: motor nasıl açılıyor kaç gün sonra açılıyor (Hız)
Yarı otomatikler En fazla kaç yapabilir.

teşekkür ederim iyi forumllar.
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
102
Arkadaşlar merhaba arora kartal alacagım. nasıl birşey,en önemlisi benzin çok yiyor diyorlar edindiğiniz bilgiler warsa bu benzin hakkında lütfen bildirin.Vede dış görünüş güzel tamam içi fıs diyorlar. Çelik 110 Cup mu güzeldir Arora 100 mü? Arora 6.4 Çelik 6.5
Arkadaşımın var çelik çook temiz bakıyor 10tl lik benzinle gitmediği yer kalmadı. Düşünceleriniz.
Hangisi az benzin yiyiyor?
2. Sorum: motor nasıl açılıyor kaç gün sonra açılıyor (Hız)
Yarı otomatikler En fazla kaç yapabilir.

teşekkür ederim iyi forumllar.

cup sınıfında benim iyi diyebileceğim çin sınıfı olarak lifan 100 var motor hem hızlı hem atik hemde az yakıyor, yinede sen biraz araştırabilirsin.
motoru sıfır aldıgın zaman ilk 200-250 km ortalama 80-90 arasında basacaksın sonra basarsın dert etme ben 4 günde 250km yaptım daha sonra bastım güzel bi kuba CG100üm vardı.ama sattım cc büyültmek için dediğim gibi ilk aldıgında gaza gelip sonuna kadar basma 250kmyi gör sonra basarsın.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
12
cup sınıfında benim iyi diyebileceğim çin sınıfı olarak lifan 100 var motor hem hızlı hem atik hemde az yakıyor, yinede sen biraz araştırabilirsin.
motoru sıfır aldıgın zaman ilk 200-250 km ortalama 80-90 arasında basacaksın sonra basarsın dert etme ben 4 günde 250km yaptım daha sonra bastım güzel bi kuba CG100üm vardı.ama sattım cc büyültmek için dediğim gibi ilk aldıgında gaza gelip sonuna kadar basma 250kmyi gör sonra basarsın.


Arora Çokmu yakıyor onu sormuştum birde
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
İkisinin de servisi azdır.Sen lifana bak servisi varsa iyiler onlar ama servisi yoksa mondial snappy falan alabilirsin.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
12
İkisinin de servisi azdır.Sen lifana bak servisi varsa iyiler onlar ama servisi yoksa mondial snappy falan alabilirsin.

Daha önce Çelik 110 Cup hakkında bilgi edindinizmi acaba? O nasıl
Ve de Arora çok yakıyormu benzin tipi?
Geçen gün adam gördüm arora kartal war siyah sordum nasıl nedir diye çok yakıyor dış görünüş güzel dedi ama içi fıs dedi hemen gözüm karardı :S
 
Katılım
12 Şub 2013
Mesajlar
102
soruna cevap veremedim çünkü hiç arora kullanıcı tanımıyorum çevremde genelde kuba lifan kanuni motoran mondial belderia tarzı motorlar var.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
bence arora kartal falan çelik melik geç bunları. tamam arora kartal'ın tipi güzel fakat servis'i ne kadar saglıklı? yedek parcası cartı curtu ?

cub turu motosıklet almak ıstıyorsan, en iyi marka Mondial'dir bence. şu modeli çok hosuma gidiyor 7.1beygir gücü var.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1287

eger bi cub almayı kafama koyduysam, 125SFS'den baskasını gormezdım.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
12
bence arora kartal falan çelik melik geç bunları. tamam arora kartal'ın tipi güzel fakat servis'i ne kadar saglıklı? yedek parcası cartı curtu ?

cub turu motosıklet almak ıstıyorsan, en iyi marka Mondial'dir bence. şu modeli çok hosuma gidiyor 7.1beygir gücü var.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1287

eger bi cub almayı kafama koyduysam, 125SFS'den baskasını gormezdım.

Çok pahalı. Başka tavsiye motor varmı cup çelik 110 nasıldır

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------

arkadaşım bi sorum olacak bütçen ne kadar ?

bütçem 1800-1900
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Daha önce Çelik 110 Cup hakkında bilgi edindinizmi acaba? O nasıl
Ve de Arora çok yakıyormu benzin tipi?
Geçen gün adam gördüm arora kartal war siyah sordum nasıl nedir diye çok yakıyor dış görünüş güzel dedi ama içi fıs dedi hemen gözüm karardı :S
Cup motosikletler genelde az yakar.Kanuni marka cuplara bakmanı tavsiye ederim.Bizim burada görüyorum 2005-2006 model çinli motorlar hem de kötü kullanıyorlar ama son derece sağlam.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1286 bu nasıl sana göre.Güzel motora benziyor.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
12
Cup motosikletler genelde az yakar.Kanuni marka cuplara bakmanı tavsiye ederim.Bizim burada görüyorum 2005-2006 model çinli motorlar hem de kötü kullanıyorlar ama son derece sağlam.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1286 bu nasıl sana göre.Güzel motora benziyor.

Evet güzel motora benziyor bunların en fazla kaç vuruyor ibresi?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

Kmt Çelikten bahsediyorsan hiç yanaşma derim ,
Neden acaba? güzel'e benziyor çok az yakıyormuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------

ARKADAŞLAR DAHA ÖNCE ARORA KARTAL KULLANAN VEYA HAKKINDA BİLGİSİ OLAN BİRİSİ VARSA LÜTFEN YORUM ATSIN...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
yarışmı yapcan kardes eger yarıs yapcaksan al bitane 500-600 tl ye 850 tlyede 140 cc cup motor satılıyor 0 riallide var al montaj yap uc git 150 - 180 - ön dişliyi buyutunce 200 yapanlar var hadi kolay gelsin
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
110 cc motosiklet mi olur :S
10 cc için vergi verecek 50 tl cup motosiklete
mantıksız..
100 lük cuplara bak mantıklı olanı al
bana kalırsa ikinci el honda yamahanın cuplarına bak derim
ama malum fiyatlar yüksektir

yarışmı yapcan kardes eger yarıs yapcaksan al bitane 500-600 tl ye 850 tlyede 140 cc cup motor satılıyor 0 riallide var al montaj yap uc git 150 - 180 - ön dişliyi buyutunce 200 yapanlar var hadi kolay gelsin
cup 200 km hız yapıyor mu anladım ben?
ne içtin bende istiyorum ondan :queen:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
110 cc motosiklet mi olur :S
10 cc için vergi verecek 50 tl cup motosiklete
mantıksız..
100 lük cuplara bak mantıklı olanı al
bana kalırsa ikinci el honda yamahanın cuplarına bak derim
ama malum fiyatlar yüksektir


cup 200 km hız yapıyor mu anladım ben?
ne içtin bende istiyorum ondan :queen:

hangisi hızlı diyor ya öneri verdim bende :d benzin deposuna redbull koyunca 250 görende var :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
110 cc motosiklet mi olur :S
10 cc için vergi verecek 50 tl cup motosiklete
mantıksız..
100 lük cuplara bak mantıklı olanı al
bana kalırsa ikinci el honda yamahanın cuplarına bak derim
ama malum fiyatlar yüksektir


cup 200 km hız yapıyor mu anladım ben?
ne içtin bende istiyorum ondan :queen:

tsubasa sen ne içtin adam 200 ü öylesine söylemiş :D ama o kitler var görmedinmi ? :pr:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
inandım la :D
o nasıl konuşma öyle :D 200 yapar diye dedim bi apaçi daha cıktı başımıza :D
böyle cıkışlar yapma hacım inanıom ben
pskolojim bozuldu :d
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
yarışmı yapcan kardes eger yarıs yapcaksan al bitane 500-600 tl ye 850 tlyede 140 cc cup motor satılıyor 0 riallide var al montaj yap uc git 150 - 180 - ön dişliyi buyutunce 200 yapanlar var hadi kolay gelsin

Havada durdum şahitleri var Kayseri'ye giderken bana bir hal geldi uçtum :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
dostum Arora kartal 2200tl. o yuzden soyledım 125SFS Mondial'i.

çelik motoru unut. ne gerek var tanınan markalar varken çelik melik ?

sana tavsiye Lifan 100 Cub. 7.5beygir gücü var. cubların arasında en hızlısı. bizim bi abide var acayıp ovuyor. max suratını soylemıstı bı ara unuttum. 110 dıye hatırlıyorum fakat 110 yapıcagını sanmıyorum o yuzden yanlıs hatırlıyorum :mrgreen: 7.5 beygir sana istedigin gücü verir. bi düşün Lifan'ı.

2.el sakın düşünme. çok araştırman lazım kafanı ve ayagını bosu bosuna yorma 0 al. hadı kolay gelsın bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst