"Armutlu'yu Gördüm" 500 Km Mini Solo Gezi

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hafta içi iznimi Çınarcık-Esenköy-Armutlu huzur hattında gezerek değerlendirmek istedim...


sahiden gitmeyi kafaya koydum ama nereye kadar...

çınarcık sahil sonu...son nokta...:p

SANY1412.jpg

SANY1413.jpg

SANY1414.jpg

SANY1415.jpg

SANY1416.jpg

SANY1417.jpg

SANY1418.jpg

SANY1419.jpg

SANY1420.jpg

SANY1421.jpg

SANY1422.jpg

SANY1423.jpg

SANY1424.jpg

SANY1425.jpg

SANY1426.jpg

SANY1427.jpg

SANY1428.jpg

SANY1429.jpg

SANY1430.jpg

SANY1431.jpg

SANY1432.jpg

SANY1433.jpg

SANY1434.jpg

SANY1435.jpg

SANY1436.jpg

SANY1437.jpg

SANY1438.jpg

SANY1439.jpg



ESENKÖY....



SANY1440.jpg

SANY1441.jpg

SANY1442.jpg

SANY1443.jpg

SANY1444.jpg

SANY1445.jpg

SANY1446.jpg

SANY1447.jpg

SANY1448.jpg

SANY1449.jpg

SANY1450.jpg

SANY1451.jpg

SANY1452.jpg

SANY1453.jpg

SANY1454.jpg

SANY1455.jpg

SANY1456.jpg

SANY1457.jpg

SANY1458.jpg

SANY1459.jpg

SANY1460.jpg

SANY1461.jpg

SANY1462.jpg

SANY1463.jpg

SANY1464.jpg

SANY1465.jpg

SANY1466.jpg

SANY1467.jpg

SANY1468.jpg

SANY1469.jpg

SANY1470.jpg

SANY1471.jpg

SANY1472.jpg

SANY1475.jpg

SANY1476.jpg

SANY1477.jpg

SANY1478.jpg

SANY1479.jpg


ESENKÖY ARMUTLU ARASI 1 KM YOL YAPIM ÇALIŞMASI VAR...


SANY1480.jpg

SANY1481.jpg

SANY1482.jpg

SANY1483.jpg

SANY1484.jpg

SANY1485.jpg

SANY1486.jpg

SANY1487.jpg

SANY1488.jpg

SANY1489.jpg

SANY1490.jpg

SANY1491.jpg

SANY1492.jpg

SANY1493.jpg

SANY1494.jpg

SANY1495.jpg

SANY1496.jpg

SANY1497.jpg

SANY1499.jpg

SANY1500.jpg

SANY1501.jpg

SANY1502.jpg

SANY1503.jpg




veee ARMUTLU...


SANY1504.jpg

SANY1505.jpg

SANY1506.jpg

SANY1507.jpg

SANY1508.jpg

SANY1509.jpg

SANY1510.jpg

SANY1511.jpg

SANY1512.jpg

SANY1513.jpg

SANY1514.jpg

SANY1515.jpg

SANY1516.jpg

SANY1517.jpg

SANY1518.jpg

SANY1519.jpg





SANY1520.jpg

SANY1521.jpg

SANY1522.jpg

SANY1523.jpg

SANY1524.jpg

SANY1525.jpg

SANY1526.jpg

SANY1527-1.jpg

SANY1527.jpg

SANY1528-1.jpg

SANY1528.jpg

SANY1529-1.jpg

SANY1529.jpg

SANY1530.jpg

SANY1531.jpg

SANY1532.jpg

SANY1533.jpg

SANY1534.jpg

SANY1535.jpg

SANY1536.jpg

SANY1537.jpg

SANY1538.jpg

SANY1539.jpg

SANY1540.jpg

SANY1541.jpg

SANY1542.jpg

SANY1543.jpg

SANY1544.jpg

SANY1545.jpg

SANY1546.jpg

SANY1547.jpg

SANY1548.jpg

SANY1549.jpg

SANY1552.jpg

SANY1553.jpg

SANY1554.jpg

SANY1555.jpg

SANY1556.jpg





bunlarda dönüş manzaraları...

SANY1559.jpg

SANY1560.jpg

SANY1561.jpg

SANY1562.jpg

SANY1565.jpg

SANY1566.jpg

SANY1567.jpg



:bounce:
SANY1568.jpg



klavyem arızalı...yol hikayemi yazamadım ...fotolarla idare edin...


Gemliğe 10 km kala döndüm...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
İyi güzel de, hani haber veriyordunuz beyefendi ? Hani beraber gidiyorduk?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlık yanlış olmuş,
"oturan motorcu yola çıktı" olmalıydı
Totoş simsiyah olmuştur 500 km den sonra:)
artık sezonu kapatırsın bu geziyle 9 ay idare eder seni:)
Bİsan Roadstar 250 topiği olarak aramızda 50 şer kuruş toplayıp sana klavye alacağız ama üzerinde R O A D S T harfleri olmayacak
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Sade solo bir gezi olmuş güzel kareler metehan eline yüregine sağlik

Gaziantep den selamlar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
köfte fotoğraflarını kendine mi sakladın hain:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
klavyem arızalı...yol hikayemi yazamadım ...fotolarla idare edin...


Gemliğe 10 km kala döndüm...

Şuna" totoş deforme oldu ,çürüdü,oturamıyorum da yazamıyorum" desene
Tekirdağ MT,Roadstar topiklerinde klavyen arıza yapmıyor ama:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:39 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:38 PM ----------

İyi güzel de, hani haber veriyordunuz beyefendi ? Hani beraber gidiyorduk?

bu bir klasik Meto figürüdür,
Göbek dansının en zor figürlerinden biridir:)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Günübirlik yapılabilecek mükemmel bi gezi olmuş, köfteleride löp löp götürmüşsündür vesselam :)
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel kareler yakalamışsınız, oraya kadar gidip de denize girmemek olmamış ama :mrgreen:
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
975
güzel bi gezi olmuş tebrikler bu gibi durumlarda topic açarsan katılım olacagını düşünüyorum bende başta olmak üzere :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
bende diyom ki niye yorum yapmamışsın abi desene klavye bozuk diye gel buraya tekirdağ mt olarak sana bi klavye hediye edelim :p bu arada güzel gezi olmuş , suda temizmiş yani bi denize girseydin bali o kadar yol gitmişsin.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bu yorumlara cevap gelecektir :) abi maşşallahı var makinanın 45.000 km de hiç göstermiyo
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Abi güzle gezi olmuş özellikle Esenköyde çok ama çok hatılarım var çocukluğum yazları orada geçti desem yalan olmaz Teşekkürler bize oraları gezdirdiğin için:)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Günübirlik gezi için yorucu bir rota Narlı köyü en sevdiğim noktadır orada.
Orayı pas mı geçtin yoksa benmi göremedim fotolarını?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyi güzel de, hani haber veriyordunuz beyefendi ? Hani beraber gidiyorduk?


tipik bir Metehandro klasiği daha:queen: abicim hafta içi çalışıyon nereye geliyon cicim...:wiinkk:

başlık yanlış olmuş,
"oturan motorcu yola çıktı" olmalıydı
Totoş simsiyah olmuştur 500 km den sonra:)
artık sezonu kapatırsın bu geziyle 9 ay idare eder seni:)
Bİsan Roadstar 250 topiği olarak aramızda 50 şer kuruş toplayıp sana klavye alacağız ama üzerinde R O A D S T harfleri olmayacak


benim çerez gezilerim toplasan dünyayı turlamıştım paşam:bounce:


foto makinamın olmdığı yıllara yanarım...:pr:

Sade solo bir gezi olmuş güzel kareler metehan eline yüregine sağlik

Gaziantep den selamlar...


ooo ayıntapın gülü selam sevgiler...:rendeer:

köfte fotoğraflarını kendine mi sakladın hain:)


yooo burda...millet oruc diye koymadıydım ama buyur...Aga kızıyor abi...biliyon dünyadaki tek müslüman o...müjdelenmiş cennet ona...bu dünyada zaten cenneti yaşyor şanslı kul:p ben kafirim...:p

SANY1411.jpg


SANY1550.jpg



Güzel bir gezi olmuş Devamını dileriz....

bende dilerim kanka...:p

Şuna" totoş deforme oldu ,çürüdü,oturamıyorum da yazamıyorum" desene
Tekirdağ MT,Roadstar topiklerinde klavyen arıza yapmıyor ama:)

[:)



usb sorununu bi çözsem çekeceğiniz var bende...:bounce:

Günübirlik yapılabilecek mükemmel bi gezi olmuş, köfteleride löp löp götürmüşsündür vesselam :)


ne diyon kanka offf...ahh bu gezidee sende olsaydın:rendeer:

Güzel kareler yakalamışsınız, oraya kadar gidip de denize girmemek olmamış ama :mrgreen:

o kadar yol gittin bi denize girmedin galiba metehan:bounce:paylaşım için sağol,

abiler ben manyakmıyım denize girim...kedi gibiyim sudan nefret ederim...:cat:


güzel bi gezi olmuş tebrikler bu gibi durumlarda topic açarsan katılım olacagını düşünüyorum bende başta olmak üzere :)


aslında yalnız olunca ayrı bir keyif...kendime geldim vallahi...:wiinkk:

bende diyom ki niye yorum yapmamışsın abi desene klavye bozuk diye gel buraya tekirdağ mt olarak sana bi klavye hediye edelim :p bu arada güzel gezi olmuş , suda temizmiş yani bi denize girseydin bali o kadar yol gitmişsin.

aldım yepisyeni ama işte pcyde sorun üşeniyorum tamire...:p


bu yorumlara cevap gelecektir :) abi maşşallahı var makinanın 45.000 km de hiç göstermiyo


valla nazara gelmesinde gören 43.000 de olduğuna inanmıyor...:wiinkk:

güzel gezi olmuş bizim buralara gelmişsin


:cat:

Abi güzle gezi olmuş özellikle Esenköyde çok ama çok hatılarım var çocukluğum yazları orada geçti desem yalan olmaz Teşekkürler bize oraları gezdirdiğin için:)


eyvallh...harika bir ortam...insan orada yaşamak ve ölmek ister...:cat:

Günübirlik gezi için yorucu bir rota Narlı köyü en sevdiğim noktadır orada.
Orayı pas mı geçtin yoksa benmi göremedim fotolarını?

Narlı köyü dikkatimi çekmedi abey...nerede...bir dahaki sefere dönüşü Gemlikten yapıcam...kumladan...



o kasetlerde yalan oldu yav...Anadoluda vardır halen...

SANY1537.jpg



http://images.google.com.tr/imgres?...s?q=ay%C5%9Feg%C3%BCl+durukan&hl=tr&sa=N&um=1

http://urun.gittigidiyor.com/AYSEGUL-DURUKAN-SEVGIM-ICIN_W0QQidZZ17389531
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Cicim, meslek değiştirdik, kendi işimizin patronu olduk. Zaten patron olduğum için artık görüştüğüm insanları seçiyorum ama yinede şansını bi deneseydin :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Cicim, meslek değiştirdik, kendi işimizin patronu olduk. Zaten patron olduğum için artık görüştüğüm insanları seçiyorum ama yinede şansını bi deneseydin :p

ne mutlu sana...yani dükkanına gelip çayını içebileceğiz ne güzel...:p
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
mete abi insan yalovadanda bi iki kare koyardemii..:mrgreen:

lucas nere açtın çay ocağını içmeye gelelimm hayırlı olsun olayı..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst