Hoşgeldin.Scooter alacaksan en güçlüsünü tercih etmelisin.Vitesle kumanda edemeyeceğin için bu şart.Anladığım kadarıyla Çin malı bakıyorsun.Şu anda çin mallarında üst hacimler 150 cc.Bunların içinde maxi sınıfına giren Asya T1 ve Mondial ZAT modelleri var.Biraz daha pahallı ve sanırım Taiwan malı Daelim ve SYM markalar da daha güçlü ve konforlular.Ama biraz daha derli toplu diyorsan benim de kullandığım Mondial 151 RS ya da Asya 150T şimdilik revaçtaki modeller(150 ccde).Biraz daha beklersen 2006 her marka yeni modellere gebe.Ama benim gibi kömür torbası,damacana vs taşıycam diyorsan basamağı düz modelleri tercih etmelisin.
Vergisiz olsun dersen 100 cc Cup modeller uygun,çekişleri ve kaliteleri de fena değil ancak yarım otomatik vitesliler.İyi bir motorcuya dahi zorluk çektirebilirler. Bir de kanuninin 2006 da çıkacak 90 cc lik Zebra diye bir modeli var.Çok hoş bir görünümü var.Özelliklerini bilmiyorum ama güçlü bir moped görünümü var.Şu minibüsün içine at götür cinsi bişey.Formu gezdikçe daha da bilgi sahibi olacaksın.