arkadaşlar sıfır yamaha r1 mi alıyım yoksa r6 mı?

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
konuyu hortlatmışsınız arkadaşlar.10 ay kadar olmuş adam konuyu açalı.heralde motoru almıştır da satmıştır bile.şimdi uçak mı layım helikopter mi diye soruyodur!
 
Katılım
24 May 2007
Mesajlar
21
3 Teker Al

:psen en ıyısı üç tekerlekli bisiklet al benzın derdın kask derdın yok kaldırımdan gıdersın agır agır:p
fıyat bır sey yazmamışsın...

benım fıkrımı sorarsan handa CBF 600 RR derım..YOK DERSEN uc tekerleklı bısıklete talıpsın..:queen:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
r1 de alma r6da alma git triumph al parça sıkıntısı çekrsin ne güzel hiç binemezsin motora yada pilsanda iyi motorcuklar var ondan al paran varsa
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
yahu kardeşim eğer sen gerçekten bunları alacak kadar ÇOK İYİ BİR TECRÜBE NOKTASINA GELMİŞSEN EĞER ZATEN BUNU KİMSEYE SORMAZSIN!!!.sadece belki...mesela karar veremezsin suzuki gsx beyendim veya yamaha yı..vs vs...kararsızım dersin...o zaman sana arkadaşlar yardımcı olurlar.ama sen kimsin...ne kullandın...kullanıyorsun!!!????.kaç yıldır kullanıcısın ki bu son noktaya geldin....kısacası sormuşsun ya..boş geçmeyelim bar.yamaha r6 manyak güclü bir makina..dizayn yol tutuşu süper...görüntüsüne laf yok...yamahar1 re gelince...bence sen alma:mrgreen:...(ha r6 da alma....iyiliğin için.)....
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
164
yaaa tamam bişe yazmayında gitsin şu topic yaa tam aşşağı iniyo gene birisi bişe yazıyo yada kilitleyin artık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst