arkadaşlar sıfır yamaha r1 mi alıyım yoksa r6 mı?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
75
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karar veremedim:salut:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çok açıklayıcı olmuş. motor tecrüben nedir ödeme koşulları anlamadım ki noluyor ne ediyon :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
benim sana yardımcı olacak kadar tecrübem yok. fakat burda sana yardımcı olabilcek arkadaşlar var ama
egitimin nedir?
tecrüben nedir?
maddi durum nasıl ?
vs...
buna benzer bilgiler verirsen sana yardımcı olacak birileri çıkar ...
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ikisinin ortası yapalım R3 al sen en iyisi :p :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Geçen ne alırsan 1 ylt cilerde elektrikli scooterlardan satılmaya başlanmış.

Sen onlara bi bak.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
abi wala sıf topic acim die topic acmısın he ne kadar sacma topic ya eger acıklayıcı olmazsan bu topic silinir
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
git piskilet al bence benzin derdinde yok hehehheee
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Arkadaş motoru aldı herhalde motorsikleti tarafında R6 yazıyor :queen:

Hayırlı olsun :cherry:
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
abi inat olsun diyemi yazıyonuz alla alla anladık paran var da bu kdrda dalga geçer gibi yazmayın şunu biz bi sene yırtındık zorla ybr 125 i mizi aldık soruya bak r1 mi alıyım r6 mı r1 mi fireblade mi dese yada aprilia mı dese anlıcam ama resmen dalga geçiyor yaaa sen en iyisi bi tane bmw al sıfır kendini daha iyi tatmin edersin:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst