Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benim sana yardımcı olacak kadar tecrübem yok. fakat burda sana yardımcı olabilcek arkadaşlar var ama
egitimin nedir?
tecrüben nedir?
maddi durum nasıl ?
vs...
buna benzer bilgiler verirsen sana yardımcı olacak birileri çıkar ...
abi inat olsun diyemi yazıyonuz alla alla anladık paran var da bu kdrda dalga geçer gibi yazmayın şunu biz bi sene yırtındık zorla ybr 125 i mizi aldık soruya bak r1 mi alıyım r6 mı r1 mi fireblade mi dese yada aprilia mı dese anlıcam ama resmen dalga geçiyor yaaa sen en iyisi bi tane bmw al sıfır kendini daha iyi tatmin edersinr: